۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۳۵۰۹۰
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

تکیه برمحورمقاومت از اصول انقلاب اسلامی است/قدرت موشکی ایران جنبه بازدارندگی داردنه تجاوز/ پاسخگویی به دست‌درازی دشمنان به کشورادامه دارد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقابله با نظام سلطه و استکبار یکی از اصول انقلاب اسلامی است، گفت: این مسئله امروز در قالب مقابله با صهیونیسم، آل‌سعود و آمریکا است.
تکیه برمحورمقاومت از اصول انقلاب اسلامی است/قدرت موشکی ایران جنبه بازدارندگی داردنه تجاوز/ پاسخگویی به دست‌درازی دشمنان به کشورادامه دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ آیت‌الله علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در سخنرانی روز قدس در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد اظهار داشت: مقابله با نظام سلطه و استکبار یکی از اصول انقلاب اسلامی است و این مسئله امروز در قالب مقابله با صهیونیسم، آل سعود و آمریکا است.

وی افزود: ۱۵۰ سال است که نظام استکباری چند حلقه را برای تسلط در منطقه غرب آسیا و جهان اسلام برای دست‌یابی به انرژی و مقابله با حرکت‌های جهانی در دستور کار قرار داده است.

سعیدی با بیان اینکه نخستین منطقه‌ که دشمن درصدد اجرای نقشه خود در آن بوده تجزیه مناطق اسلامی بود، خاطرنشان کرد: نظام سلطه این نقشه را از امپراطوری عثمانی تا سودان را اجرا و درصدد تجزیه عراق و سوریه بود.

یکی از اصول انقلاب اسلامی تکیه بر محور مقاومت است

وی با بیان اینکه دومین حلقه توطئه آمریکا، چهره سازی و مهره سازی بود، گفت: استعمار کهنه و دشمن قصد گذاشتن عناصری در مناطق مختلف را دارد.

آیت الله سعیدی با اشاره به اینکه سابقه عملکرد آمریکا در سقوط شوروی حاکی از این است که نمی‌توان به این کشور اعتماد کرد، ادامه داد: یکی از اصول انقلاب اسلامی تکیه بر محور مقاومت است، اگر مسلمانان پای حق و حقیقت ایستادگی کنند پیروزی را بدست می‌آورند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: آنچه که امروز در سوریه و عراق شاهد هستیم ناشی از این مقاومت است؛ اگر مردم این دو کشور پای حق و حقیقت ایستادگی نمی‌کردند و محور مقاومت در این کشورها سقوط می‌کرد خسارات زیادی به جهان اسلام وارد می‌شد.

وحدت ملت و پشتیبانی از رژیم مظلوم فلسطین یکی از برکات انقلاب اسلامی است

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد این اتفاق هستیم که قدرت جمهوری اسلامی چقدر در تغییر معادلات منطقه اثر داشته است گفت: ۷۰ سال است که رژیم صهیونیسم شکل گرفته و در ۳۵ سال قبل از انقلاب در تمامی جنگ‌های مقاومت عرب‌ها شکست می‌خوردند اما پس از شکل‌گیری انقلاب اسلامی همه چیز تغییر کرده و این اسرائیل بود که در تمام جنگ‌ها شکست خورد.

سعیدی وحدت ملت و پشتیبانی از رژیم مظلوم فلسطین را یکی از برکات انقلاب اسلامی دانست و افزود: وجود جمهوری اسلامی و وحدت مردم و جهان اسلام امروزه از سقوط عراق و سوریه جلوگیری کرد و نگذاشت آمریکا و دشمنان به خواسته‌های خود برسند.

قدرت موشکی ایران جنبه بازدارندگی دارد نه حمله و تجاوز

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران دفاع از مظلومان را ایستادگی و دفاع از حق مظلوم در کشورهای مسلمان دانست و خاطرنشان کرد: تکیه بر عنصر نیرو و تجهیزات ملی از الزامات امروز ایران اسلامی است، و امروز به دنیا ثابت شد که قدرت موشکی ما جنبه دفاع و بازدارندگی دارد نه جنبه حمله.

وی با اشاره به اینکه اگر تعدادی از عناصر فاسد در چند نقطه به تهران حمله کردند در عمل جواب دندان‌شکنی به آن‌ها داده شد، تصریح کرد: طبق گزارشات ۱۷۰ نفر از مغزهای مبتکر داعش و تجهیزات زیادی از این گروه تروریستی از بین رفت که پیام این حرکت سپاه برای دشمنان این بود که بدانند پاسخگویی به دست‌درازی آن‌ها ادامه دارد.

سعیدی با تاکید بر تکیه به استحکام و قدرت درونی نظام، ادامه داد: استحکام درونی نظام یعنی بازسازی قدرت درونی نظام یعنی تکیه بر اقتصاد درونی نظام؛ امروز تمام کشورهای بزرگ دنیا مانند چین، هندوستان و آمریکا با تکیه بر استعدادها و ظرفیت‌های خودشان به این نقطه رسیدند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۸:۳۱

29 Dec 2019