۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۴۰۰۳۰
گزارش تصویری/

مردم اردل به کمپین "#مردم_علیه_احتکار" پیوستند

مردم شهرستان اردل به کمپین"#مردم_علیه_احتکار" پیوستند و در این راستا از مسئولین در خواست رسیدگی انقلابی به وضع موجود کشور وبرخورد انقلابی با محتکران را دارند.
مردم اردل به کمپین "#مردم_علیه_احتکار" پیوستند
به گزارش جهانبین نیوز، این روزها نابسامانی در وضعیت اقتصادی کشور همه مردم را خواه ناخواه درگیر کرده است به طوری که کاسبان، مردم عادی و همه اقشار نگران اوضاع نابسامان اقتصاد هستند.

چندی است مردم با راه انداختن کمپین‌هایی خواستار رسیدگی مسئولان به اوضاع و برخورد با متخلفان می‌شوند، "#مردم_علیه_احتکار" یکی از این کمپین‌ها است که در آن مردم را به مبارزه علیه احتکار دعوت می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد مواردی از احتکار را به مسئولان مربوطه اطلاع دهند و از آنجایی که هر زمان ملت پای کار آمدند مشکلات رفع شده‌اند، امید است با حضور مردم در میدان جنگ اقتصادی ایران یک بار دیگر از میدان مبارزه با دشمن سربلند بیرون آید.

ملت ولایتمدار شهرستان اردل نیز هم‌پای دیگر مردم در گوشه و کنار کشور پهناور ایران اسلامی ضمن درخواست از مسئولین برای برخورد انقلابی با محتکران به کمپین "#مردم_علیه_احتکار" پیوستند و حمایت خود از نظام را اعلام داشتند و تاکید کردند باید مردم به میدان بیایند و در کنار مسئولان اقدامی علیه محتکران داشته باشند.

این مردم مومن همچنین خواهان برخورد قاطع با این افراد غیرانقلابی و سودجو شدند.













انتهای پیام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۰:۵۹

24 Jan 2020