۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۱۹۰۷۰

بسيج مظهر عزم ملي و مديريت جهادي

هر گاه سخن از انجام کارهاي سخت و نشدني به ميان مي آيد هميشه به ياد کساني مي افتيم که نمي شود و سخت است در کلام و رفتارشان جايي ندارد.
بسيج مظهر عزم ملي و مديريت جهادي
گزارش  جهان بین نیوز به نقل ار پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار:

بسيج و بسيجيان در سال هاي اخير ثابت کرده اند که کلمه اي به عنوان "نمي شود و نمي توانم و سخت است و از عهده ام خارج است و ....."در قاموسشان راه ندارد.

تولد بسيج از آغازين سال هاي انقلاب در کشور بزرگ و متمدن ايران که باعث شد نام ايران به صفت اسلامي مزين شود، يکي از مهمتري دستآورد هاي حرکت بنيادين و نهضت عظيم حضرت امام خميني رضوان الله تعالي عليه بود که با نهال انقلاب اسلامي ايران رشد و نمو کرد و اکنون همچون درخت تناور جمهوري اسلامي ايران خود درختي استوار و بزرگ و پر ثمر شده است.

بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران با ديدي بلند و افق نگاهي وسيع، بسيج را پي ريزي کرد و از همان ابتدا نام ارتش بيست ميليوني را بر آن نهاد تا اين نهاد مردمي خود سر منشا حرکات عظيم و برکات وافر شود.

حضرت امام خميني از بسيج با عنوان مدرسه ي عشق نام برد تا عاشقان واقعي پا در اين عرصه نهند و ثمرات عشقشان را در اين مکتب و مدرسه به منصه ي ظهور و بروز بگذارند.

تاثيرگذار ترين ثمرات بسيج در سال هاي ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي با حضور خيل جوان در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل به نمايش گذاشته شد. حمله ي ددمنشانه صدام و ايادي اش به مرزها و شهر ها و روستا هاي غرب کشور و گزافه گويي هاي مزدور عراقي مبني بر فتح چند روزه ي تهران غيرت ايرانيان را برانگيخت و همين کافي بود تا از شرق و غرب و شمال و جنوب و ترک و لر و آذري و بلوچ و مسلمان و مسيحي براي دفاع از کشور راهي جبهه هاي غربي کشور شوند تا در سايه رهبري امام خميني (ره) و از جان گذشتگي جوانان ايراني کشور اسلامي ايران از گزند دشمنان محفوظ بماند.

با اتمام و خاتمه ي جنگ تحميلي باز هم اين بسيجيان بودند که در کنار ديگر نيروهاي دلسوز نظام بي هيچ چشمداشتي آستين بالا زدند و سازندگي در کشور را آغاز نمودند.

امام خميني به ملکوت اعلي پيوسته بود اما انتخاب فقيه، دانشمند و جانباز ترور هاي دشمنان و انقلاب و فرمانده و رئيس دولت در سال هاي جنگ تحميلي به عنوان رهبر جمهوري اسلامي ايران اميدي در دل بسيجيان روشن کرد که باعث شد اين نيروي عظيم مردمي با تواني بيش از پيش در پيشبرد اهداف نظام و انقلاب سهيم باشد.

اعتقاد حضرت آيت الله خامنه اي به بسيج و استفاده از توان بالاي بسيج و بسيجيان باعث شد موفقيت هاي کشور رشد بيشتري به خود بگيرد و هر روز درخشش بيسجيان تلالو بيشتري يابد.

اگر چه بسيج و بسيجي در سال هاي اول انقلاب نيرويي براي امور نظامي شناخته مي شد ولي تجهيز بسيج به سلاح علم و در کنار آن اعتقاد و ايمان بسيجيان باعث شد بسيجيان در عرصه هاي علمي و فن آوري، فرهنگي و جنگ نرم نه تنها موفقيت هاي شاياني را کسب کنند که خود براي ديگران الگو شوند و جهت دهي نمايند.

حضور بسيج در مقابله با فتنه و در زماني که غبار برخاسته از لجام گسيختگي عده اي منافق باعث برهم ريختگي اوضاع مملکت و کشور شد آنقدر عميق و موثر بود که بسيج بيش از پيش به قدرت و توان خود معتقد و در هدفش راسخ گردد.

بسيج در واقع ويترين انقلاب اسلامي ايران است و در سالي که رهبر انقلاب آن را به نام "اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملي و مديريت جهادي" نام نهاده است اين بسيج است که با تمام توان و ظرفيت خود سعي در تحقق اين شعار دارد.

بسيج مظهر عزم ملي و مديريت جهادي است چرا که هر جا کاري بر زمين مانده باشد اين بسيج است که آن را بر دوش مي کشد و تا به ثمر نشستن آن ذره اي کوتاهي نمي کند.

بسيج نمايشگاه ظرفيت واقعي انقلاب اسلامي ايران است، ظرفيتي که کم نمي شود و روز بروز بر آن افزوده مي شود، اقتدار بسيج اقتدار نظام اسلامي ايران است و اقتدار ايران اسلامي يعني عزت و جلال ايران و ايراني و همين دليل کافي است که همه ي ما ايرانيان بسيجي باشيم.

انتهای پیام/
مهدي بهزادي تشنيزي
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهدی
خدا قوت,هفته بسیج بر تمامی بسیجیان مبارکباد

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۸:۲۳

29 Dec 2019