۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۱۴۰۲۰
امام جمعه موقت شهرکرد:

واقعه طبس نمونه بارز خوی استکباری آمریکا/ آمریکا حقوق ملت‌ها را به رسمیت بشناسد

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: واقعه طبس نمونه بارز خوی استکباری و سیاست‌های مداخله‌جویانه آمریکا است.
واقعه طبس نمونه بارز خوی استکباری آمریکا/ آمریکا حقوق ملت‌ها را به رسمیت بشناسد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به واقعه طبس اظهار کرد: این واقعه اولین و آخرین سیاست‌های استکباری آمریکا نبوده و این کشور همواره در امور کشورهای دیگر نیز دخالت کرده و قوانین بین‌المللی را نقض می‎کند.

وی افزود: شکست آمریکا در ویتنام نمونه بارز سیاست‌های خصمانه آمریکا است و سال‌ها در این منطقه جنگید تا آن را تحت سیطه خود قرار دهد و این در حالی است که همواره در طرح‌های شوم خود ناموفق بوده است.

فاطمی تصریح کرد: طرح شیطانی آمریکا در طبس که به لطف الهی ناکام ماند بار دیگر خوی استکباری آمریکا را نشان داد و توفیق الهی شامل حال ملت ما شد.

امام جمعه موقت شهرکرد خاطرنشان کرد: آمریکا باید سرعقل بیایدو حقوق ملت‌ها را به رسمت بشناسد و روابط خود با کشورهای مستضعف را اصلاح کند.

فاطمی در ادامه بر ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: ملت ایران باید در این مسیر همکاری و همیاری کنند و با قناعت و دوری از اسراف و ریخت و پاش در تحقق این مهم گام‌های اساسی بردارند.

وی با اشاره به مزاحمت‌هایی که به دنبال برگزاری مراسمات عروسی متوجه مردم می‎شود، افزود: مسئولان ذی‎ربط باید در این رابطه نظارت بیشتری داشته باشند.

امام جمعه موقت شهرکرد همچنین به مهریه‌‎های سنگین ازدواج اشاره کرد و گفت: این یک سنت ناپسند است و باید در این رابطه تجدید نظر شود.

فاطمی خواستار اصلاح برخی ناهنجاری‎ها در جامعه شد و گفت: در حال حاضر برخی ناهنجاری های اجتماعی در جامعه وجود دارد که باید اصلاح شوند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۴:۲۷

17 Jan 2020