۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۲۱۹۵۰
مدير كل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري:

افتتاح باند دوم شهركرد به سمت بن محدوده وردنجان تا بن

مدير كل راه و شهرسازي استان چهارمحال و بختياري از افتتاح باند دوم شهركرد به سمت بن محدوده وردنجان تا بن تا پايان ارديبهشت ماه سال جاري خبر داد.
افتتاح باند دوم شهركرد  به سمت بن محدوده وردنجان  تا بن
به گزارش جهانبین نیوز ، قاسم قاسمي اظهار کرد:‌ باتوجه به اينكه ۱۰كيلومتر از محور شهركرد –بن در زمستان سال ۹۳ محدوده نافچ تا وردنجان به بهره برداري رسيد و عمليات اجرايي باقيمانده مسيردر فاصله زماني ۹۳تا۹۴ انجام شده است.

قاسمی افزود: در حال حاضر پيمانكار پروژه در حال اجراي آسفالت محدوده مذكور مي باشد كه با اتمام عمليات وتكميل علائم ، تامين ايمني مسير شاهد باز گشايي اين قطعه بطول ۹كيلومتر خواهيم بود پيش بيني مي شود تا پايان اردبيهشت ماه سال جار ي اين قطعه با حضور مقامات كشوري مورد بهره برادري قرار گيرد.

قاسمي عمليات اجرايي اين پروژه را از سال ۹۱ و با اعتباري بالغ ۱۳۰ميليارد ريال بيان كرد و افزود : اعتبار هزينه شده عمدتا از اعتبارت ملي وبخشي از اعتبارات استاني تامين شده است و با تكميل اين پروژه شاهد كاهش تصادفات ، حوادث ناگوار اين محور خواهيم بود.

وي در خاتمه خاطرنشان ساخت : با بهره برداري از اين قطعه كل محور شهركرد –بن بطول ۱۹كيلومتر بصورت بزرگراه در خواهد آمد .

گفتني است محور شهركرد –بن بخشي از مسير ارتباطي استان چهارمحال وبختياري به استان هاي اصفهان ولرستان مي باشد كه در سال هاي اخير ترافيك آن افزايش چشمگير ي داشته است .



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۳۰:۱۳

1 Feb 2020