۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱
کد مطلب : ۳۲۹۳۰
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری:

توقیف محموله اسباب بازي هاي ميلياردي قاچاق/۱۰ تن چوب جنگلي قاچاق در چهارمحال و بختياري کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف محموله ماشين شارژي كودك قاچاق به ارزش سه ميليارد و 500 ميليون ريال در محور "بروجن به لردگان"، خبر داد و گفت: علاوه بر آن نیروی انتظامی استان موفق به کشف یک دستگاه خودرو حامل۱۰ تن چوب قاچاق درخت "بلوط" به ارزش يك ميليارد ريال در لردگان و شهركرد شد.
توقیف محموله اسباب بازي هاي ميلياردي قاچاق/۱۰ تن چوب جنگلي قاچاق در چهارمحال و بختياري کشف شد
سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار كرد: ماموران پليس در راستاي مقابله با افراد سودجو طرح برخورد با قاچاقچيان منابع طبيعي را به مرحله اجرا گذاشتند.

وی تصریح کرد: محورهاي مواصلاتي دو دستگاه كاميونت ايسوزو و سه دستگاه خودرو وانت حامل ۱۰ تن چوب درخت بلوط قاچاق به ارزش يك ميليارد ريال را متوقف و پنچ نفر را نيز در اين رابطه دستگير كردند.

سردار غلامزاده با اشاره به معرفي متهمان به مراجع قضائي به افراد سودجو و قاچاقچيان منابع طبيعي، هشدار داد: نيروي انتظامي جهت حفاظت از منابع ملي قاطعانه با اينگونه جرايم برخورد خواهد کرد.

محموله اسباب بازي هاي ميلياردي قاچاق زمينگير شد

سردار غلامعباس غلامزاده در ادامه بیان داشت: در پي وصول خبري دیگر مبني بر حمل كالاي قاچاق از محورهاي مواصلاتي شهرستان "لردگان" موضوع در دستور كار ماموران انتظامي، قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي طي عمليات ايست و بازرسي در محور "لردگان به بروجن" يك دستگاه كاميون كشنده مشكوك به حمل كالاي قاچاق را متوقف كردند.

اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو ، ۱۳۵ دستگاه ماشين شارژي كودك به ارزش سه ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال كشف و يك قاچاقچي در اين ارتباط دستگير شد.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري با اشاره به معرفي متهم به مراجع قضائي، تصريح كرد: يکي از رسالت هاي مهم نيروي انتظامي در سال "اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" برخورد قاطع با معضل قاچاق كالا است كه پليس با تمام توان و اقتدار در اين راه گام برمي دارد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۰:۴۷

29 Feb 2020