۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۱۸۹۹۰
شیوندی:

608 پرونده مشاغل خانگی برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل ارسال شد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰۸ پرونده ی مشاغل خانگی از سوی دستگاههای اجرایی استان به دبیرخانه کارگروه اشتغال ارسال شد که این پرونده ها با ۲ میلیارد و ۸۵۸ میلیون تومان بابت دریافت تسهیلات به بانک های عامل ارسال شدند.
608 پرونده مشاغل خانگی برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل ارسال شد
به گزارش جهان بین نیوز، ششمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان به ریاست مدیر کل دفترهماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری و با حضور مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی و دبیر کارگروه اشتغال، مدیران بانکهای عامل و دستگاههای اجرایی استان در سالن شهید مردانی استانداری برگزار گردید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری در این جلسه اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰۸ پرونده ی مشاغل خانگی از سوی دستگاههای اجرایی استان به دبیرخانه کارگروه اشتغال ارسال شده است.

وی افزود: این پرونده ها با ۲ میلیارد و ۸۵۸ میلیون تومان تسهیلات بابت دریافت تسهیلات به بانک های عامل ارسال شده است.

مهندس شیوندی سهم اعتبارات مشاغل خانگی استان را امسال ۱۲ میلیارد تومان به تفکیک بین دستگاههای اجرایی و بانک های عامل در استان توزیع شده است که این تسهیلات بین دستگاههای جهاد کشاورزی، صنعت،معدن و تجارت، میراث فرهنگی و گردشگری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، صندوق مهر امام رضا(ع) و بهزیستی استان توزیع شده است.

مهندس شیوندی گفت: در ششمین جلسه کارگروه اشتغال استان ۲۴ طرح با اعتباری به میزان ۱۲ میلیارد تومان در بخش های کشاورزی ،صنعت، خدمات و تعاون به تصویب رسید.

وی همچنین گفت: مبلغ ۷۷ میلیارد تومان از طرحهای ارسالی به بانک های عامل تاکنون در این کارگروه پرداخت گردیده است که مابقی ۱۱۴ میلیارد تومان تسهیلات انشاءالله تا پایان امسال جذب می گردد.

در ادامه جلسه شهریارپور مدیرکل دفترهماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری گفت: تعاون یک بخش اقتصادی است که بعنوان یک ضرورت برای ایجاد اشتغال محسوب می گردد که باید بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات به طرح های این بخش همکاری و توجه ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۹:۱۶

30 Jan 2020