۰
plusresetminus
لحظه نيازي كه معظم‌له بدان اشاره كردند،معنايي دقيق از فضاي كنوني جامعه را ترسيم مي‌كندکه هيچ گاه پيام شهدارا نبايد فراموش نمود و همواره اين تفکر در جامعه مي بايست ساري و جاري باشد.
حضور شگفت‌انگيز مردم در تشيع پيکر مطهر شهداي غواص حامل پيام‌هاي عميقي،تبلور مسير شهدا دراين زمانه‌اي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، جمشيد ابراهيم پور در ياداداشتي در راستاي پيام رهبري در مورد تشيع پيکر شهدا نوشت: تحولات سه دهه اخير در جمهوري اسلامي ايران نشان مي دهد که کشورعزيزمان همواره با چالشها و تحولات زيادي مواجه بوده ودرهرلحظه اززمان با الطاف الهي ، انسجام مردمي و فرامين مقام معظم رهبري توانستيم از اين فراز وفرودها به خوبي عبورکنيم.

شايد بتوان گفت ماجراي تشييع باشكوه ۲۷۰ شهيد گلگون‌كفن غواص اتفاقي كم‌نظير كه براي بسياري فراتر از انتظار و پيش‌بيني بود و به خوبي عمق ايمان ، صلابت و استقامت امت را به رخ همه نمايان نمود. بي شک پيام حكيمانه و پرمضمون رهبر معظم انقلاب اسلامي در تقدير از ملت ايران بود كه پس از رويداد به يادماندني صادر شد.

که خلق چنين صحنه شگفت‌انگيزي در قالب محاسبات و برنامه‌ريزي‌هاي مادي نمي توان ارزيابي كرد.صرفا حكمت الهي است كه مي‌تواند دل‌هاي مؤمنان و جامعه ايماني را در اين لحظه خاص اين چنين به هم گره زده و هدايت كند.

لحظه نيازي كه معظم‌له بدان اشاره كردند، معنايي دقيق از فضاي كنوني جامعه را ترسيم مي‌كندکه هيچ گاه پيام شهدارا نبايد فراموش نمود و همواره اين تفکر در جامعه مي بايست ساري و جاري باشد.

بي گمان حضور شگفت‌انگيز مردم در تشيع پيکر مطهر شهداي غواص حامل پيام‌هاي عميقي است كه آن را مي‌توان تبلور مسير شهدا دراين زمانه‌اي دانست

نبايد فراموش کرد که عزت و استقلال ملت ايران و آرمان‌هايي را كه شهدا براي آن جانبازي كرده‌اند، طبعاً يک پشتوانه عظيم وبي بديل براي تيم مذاكرات کشورعزيزمان مي باشد که در چنين شرايطي با عزت واقتداراز دستاوردهاي هسته اي کشورمان که نتيجه جان فشاني هزاران شهيد مي باشد دفاع نموده و نتيجه اين آزمون تاريخي و سرنوشت‌ساز انشالله فتح وپيروزي بزرگ ملت سرفراز ايران اسلامي خواهد بود.

پس پيام اين روز، يعني اينکه براي احقاق خود در برابر دشمنان بايد فرياد زد و لحظه اي عقب نشيني و ترديد ننمود چرا که ما را از آرمانهاي اصيل امام و شهدا عقب مي راند هم چنان که رزمندگان ما در تمامي صحنه هاي دوران دفاع مقدس براي حفظ ايمان و ناموس اين ملت به دشمن باج ندادند مسئولان امروز کشورنيز ازاين تبارندوقطعا دربرابر زياده خواهي هاي بيگانگان عزتمندانه مقاومت مي کنند و در اين آزمون بزرگ الهي سربلندوپيروز خواهند بود.


انتهای پیام1020ج /601س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۲:۱۸

8 Feb 2020