۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۳۵۲۷۰
امام جمعه شهر اردل:

بي حجابي ازمهمترين اقدامات تمدن غرب براي نابودي بنيان خانواده است

حجت الاسلام مهرداد بهرامي گفت: دليل اينکه دشمنان از بين ارزش‌هاي مختلف اسلامي تأکيد زيادي بر بحث حجاب دارند اين است که جامعه اسلامي بر مبناي خانواده بنا شده و تلاش مي‌کنند بنيان خانواده را از بين ببرند.
بي حجابي ازمهمترين اقدامات تمدن غرب براي نابودي بنيان خانواده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي گفت: اسلام به محکم شدن پيوندهامثل برادري،فرزندي ،خويشاوندي ،همسايه گري و هم ديني بسيارسفارش مي کند.

بهرامي گفت:اگرهرکدام ازما اهل توجه ورسيدگي درحدتوان خودمان به بستگان بوديم خيلي ازمشکلات مالي حل مي شدخيلي از ازدواج هاسامان مي گرفت خيلي ازاختلافات کم مي شد.

بهرامي با اشاره به سالروز کشف کودتايي آمريکايي نوژه سال ۱۳۵۹ بيان کرد:تقابل آمريکاباملت ما امرتازه اي نيست از اول انقلاب شروع شداولين قعطنامه شديدالحن عليه ملت ما۳يا۴ماه بعدازپيروزي انقلاب بوددرگيري آمريکا بامايک تقابل عمدتا عمل بود-درمقابل تقابل نظري.

وي بيان کرد:يکي ازآن اقدامات عملي عليه نظام کودتاي نوژه بودکه بسيارخطرناک طراحي شدهمه مقدمات راهم چيده بودندامادست حافظ الهي آنرابهم زدوکشف کرد.

بي حجابي ازمهمترين اقدامات تمدن غرب براي نابودي بنيان خانواده است

حجت الاسلام نمهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به حادثه مسجد گوهرشاد در سال ۱۳۱۴ و گراميداشت شهداي آن حادثه گفت: عمل کشف حجاب که در اصل به معناي حذف حجاب است يکي از کثيف‌ترين دسيسه‌هاي استعمار پير در حکومت‌هاي اسلامي به شمار مي‌رود.

بهرامي گفت: دليل اينکه دشمنان از بين ارزش‌هاي مختلف اسلامي تأکيد زيادي بر بحث حجاب دارند اين است که جامعه اسلامي بر مبناي خانواده بنا شده و تلاش مي‌کنند بنيان خانواده را از بين ببرند.

وي اظهار کرد:بي توجهي به حجاب و عفاف در جامعه را ريشه در سستي ايمان و اعتقاد دانسته و ادامه داد: ممکن نيست انسان آنچه را باور دارد انکار و يا بر خلاف باور خودش عمل کند بنابراين عمق بخشيدن به باورهاي اعتقادي و ديني مهم و لازم است.

امام جمعه شهر اردل در پايان با اشاره به برخي از مطالبات مردم شهرستان،از مسئولين استاني و شهرستاني خواست تا با اقدامي جهادي مشکلات کشاوزران و مجتمع گاوداري شهر اردل را بررسي و برطرف کنند.

بهرامي گفت:تعدادي از روستاهي شهرستان در حاشيه رودخانه ها ساکن هستند ولي آب شرب ندارد از مسئولين استاني خواستارم براي حل مشکل آب شرب اين روستاها چاره اي بينديشند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۴:۴۳

4 Jan 2020