۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۱۱۲۳۰

حماسه ۹ دی غيرت ديني مردم ایران را به بصیرت سیاسی گره زد

حماسه ۹ دی میدان عملی بود که در آن غيرت و تعصب ديني مردم ما با شعور و بصيرت سياسي گره خورد.
حماسه ۹ دی غيرت ديني مردم ایران را به بصیرت سیاسی گره زد
حجت‌الاسلام فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد در گفت‎وگو با خبرنگار مشکات برین بام ایران در رابطه با عمق تاثیرگذاری حرکت مردم در حماسه ۹ دی اظهار کرد: چهارشنبه ۹ دي ماه ۸۸ روزي بود که در آن مردم با بصيرت و با انگیزه برای محکوميت حرمت شکنان عاشورا همگي به پاخاستند.

وی افزود: يکي از دلايلي که بر اهميت حماسه ۹ دي مي‌افزايد تبلور اين حماسه مردمي در زمانی که فتنه‌گران قصد داشتند پشتیبانی و دفاع مردم از نظام و ولایت فقیه را کمرنگ کنند بود که مردم در بزنگاه خطر وارد عرصه شدند و طومار فتنه و فتنه گران را در هم پيچيدند.

فاطمی با اشاره به نقش زنان در حماسه نهم دی، گفت: در این بین نقش زنان مانند همیشه پررنگ بود زنان و مادران ایرانی توانستند با حضور به موقع خود در صحنه و با تاثیر مثبت خود در سوق دادن عقیده‌ها به سمت ارزش‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کنند و باعث دلگرمی مبارزان باشند و بار دیگر دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب کنند.

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه غيرت و تعصب ديني مردم ما با شعور و بصيرت سياسي گره خورده است، تصریح کرد: ماهيت فتنه و بلا به گونه‌اي است که در آن مرز هاي ميان حق و باطل در هم تنيده مي‌شود و ديگر نمي‌توان به سهولت جبهه حق و باطل را از هم تمايز داد.

فاطمی با بیان اینکه فتنه  ۸۸ يکي از آزمون‌هاي مهم ملت ایران بود، اظهار کرد: مردم ايران اسلامي در ۹ دي با دفاع از ارزش‌هاي اسلامي و با بيان اينکه ما حامي ولايت فقيه هستيم از اين امتحان پيروز بيرون آمدند و نشان دادند که مردم ما مردمي ديندار، بصير و مومن هستند که دين خود را هرگز رها نمي‌کنند و از آن تا آخرين قطره خون دفع می‎کنند.

انتهای پیام/
مرجع : مشکات برین بام ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۰۸:۳۴

27 Dec 2019