۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۳۰۳۱۰
امام جمعه موقت فارسان:

خانواده‌ها با پايين آوردن سطح توقعات‌شان موانع را از سر راه جوانان بردارند

امام جمعه موقت فارسان گفت: مشکل اساسي و مهم جوانان پسر اشتغال،مسکن و مشکل خانواده‌هاي دختر تهيه جهيزيه است لذا خانواده ها با پايين آوردن سطح توقعاتشان موانع را از سر راه جوانان بردارند.
خانواده‌ها با پايين آوردن سطح توقعات‌شان موانع را از سر راه جوانان بردارند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام سيد محمد ميربد در خطبه هاي اين هفته شهر فارسان افزود: فعاليت ها در مساجد به نحوي بوده که بسياري از آنها در بين افراد تقسيم مي شد  و الان نيز بايد اين کارکردها احيا شود و همه ما بايد براي مساجدي زيبا تلاش کنيم.

وي اظهار داشت: تکليف ما در مسجد به نحوي است که بايد اين جايگاه را براي پناهگاه جوانان و تبليغ دين قرار دهيم و براي جذب جوانان برنامه ريزي کنيم و با برنامه ريزي در جهت زيبا سازي مساجد نقش را ايفا کنيم.

خطيب موقت فارسان در ادامه بيان کرد: مسئولين و خانواده با يک برنامه‌ريزي منسجم و همگاني را در جهت  مقدمه و زمينه ازدواج آسان را براي جوانان فراهم اوريم.

وي تصريح کرد: مشکل اساسي و مهم جوانان پسر اشتغال،مسکن و مشکل خانواده‌هاي دختر تهيه جهيزيه است لذا خانواده ها با پايين آوردن سطح توقعاتشان موانع را از سر راه جوانان بردارند و امروز همه بايد در اين جهت گام برداريم.

وي در ادامه با توجه به هفته بانکداري افزود: کارکنان بانکها با دلگرمي بيشتر در اين راستا کار کنند و فرصت‌ها را براي فاصله گرفتن از شيوه‌هاي غلط و مغاير با قوانين اسلامي دور کنند.

حجت الاسلام ميربد در ادامه اصول کسب و کار حلال را يک موضوع مهم و حياتي در اين بانک خواند و افزود: بسياري از قراردادهاي بانکي ما در راستاي بانکداري اسلامي، اصلاح و شفاف شده باشد.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۸:۴۷

10 Jan 2020