۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۳۴۳۷۰
خطيب نماز جمعه بروجن:

خدمت رساني به محرومين محتاج روحيه انقلابي است/مراقب تفکر ليبرالي باشيد

خطيب نماز جمعه بروجن بيان اين که خدمت رساني به محرومين و آحاد جامعه تنها محتاج روحيه انقلابي است، تصريح کرد: مراقب باشيد عده اي به بهانه تفکر ليبرالي که در واقع به معناي آزادي نيست بلکه اباحه گري و هرزگي است جوانان ما را فريب ندهند.
خدمت رساني به محرومين محتاج روحيه انقلابي است/مراقب تفکر ليبرالي باشيد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با بيان اين که مهمترين هدف کانديداي رياست مجمهوري بايستي احياي دين باشد، افزود: هدف نامزدهاي انتخابات شوراها بايد اصلاح مسائل يک شهر باشد تا به اقشار محروم و مستضعف خدمت رساني شود.

حجت االاسلام سعادت فر با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري، ادامه داد: شعارها را بايد طوري انتخاب کرد که همه بدانند مي خواهيد از قشرهاي ضعيف کشور حمايت کنيد.

خدمت رساني به محرومين محتاج روحيه انقلابي است

خطيب نماز جمعه بروجن ضمن بيان اين که خدمت رساني به محرومين و آحاد جامعه تنها محتاج روحيه انقلابي است، افزود: متاسفانه امروز عده اي دائم مي گويند "نمي شود و نداريم"؛ آنهايي که دائم بر طبل "نمي شود و نداريم" مي کوبند قطعا با روحيه انقلابي زوايه دارند.

سعادت فر با بيان اين که عده اي هنوز ظرفيت هاي انقلابي را در کشور نشناخته اند، گفت: بهتر است اين افراد به جاي عبارت نداريم و نمي شود بگويند ما نمي توانيم.

وي خاطر نشان کرد: عده اي يک زماني آمدند زمينه سازي نوشاندن زهر به حضرت امام(ره) را فراهم کردند و دائم اخباري را براي امام راحل مي آوردند که جنگ را نمي شود مديريت کرد، نمي توانيم ادامه دهيم، بودجه نداريم و قدرت نداريم. پس از پذيرش قطعنامه عراق حمله کرد و تعداد زيادي اسرا از ايران گرفت.

خطيب نماز نماز جمعه بروجن افزود: حضرت امام پس از آن فتوايي دادند رزمندگان عمليات کوبنده اي انجام دادند و توانستند عراق را زمين گير کنند.

مراقب تفکر ليبرالي باشيد

حجت الاسلام سعادت فر افزود: حاج سيد احمد خميني روايت مي کرد"حضرت امام(ره) مي گفت اگر از حضور پرشکوه مردم مطلع بودم قطعنامه را نمي پذيرفتم."

وي با اشاره به اين که عده اي امروز مدام بر طبل ما نمي توانيم مي کوبند، گفت: فردي که عضو گروه مخالف هسته اي ايران در آمريکا است اخيرا در سفري که به ايران داشته در مطلب عجيبي گفته است: "من در سفري که به ايران داشتم شنيدم که بايد جام زهر ديگري را رقم زد".

سعادت فر با اشاره به اين که در سال ۸۸ هم عده اي گراي تحريم هاي فلج کننده را به طرف مقابل دادند، گفت: مراقب باشيد چه کساني مي خواهند در مسند قدرت قرار بگيرند.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: برخي افراد تحليل هاي غلطي مي کنند که فلان عملکرد ما باعث شد سايه جنگ از کشور دور شود در صورتي که طبق فرمايش رهبر معظم انقلاب حضور مردم سايه جنگ را از کشور دور کرد نه مسئولين.

وي با اشاره به اين که عده اي براي ترس از دست دادن قدرت دست به تخريب ديگران مي زنند، گفت: مراقب باشيد عده اي به بهانه تفکر ليبرالي که در واقع به معناي آزادي نيست بلکه اباحه گي و هرزگي است جوانان ما را فريب ندهند.

عده اي نيروهاي انقلابي را متهم به تندروي مي کنند

خطيب نماز جمعه بروجن خطاب به عده اي که فرهنگ ايثار و شهادت را زير سوال مي برند، گفت: آنها بدانند که فرهنگ جهاد و شهادت در انقلاب اسلامي بزرگترين ارزش است و ملت ايران نه تنها از اين شهادت ها رنج نمي برند بلکه همواره افتخارخواهند کرد.

وي با بيان اين که عده اي نيروهاي ارزشي و انقلاب را متهم به تند روي مي کنند، افزود: کساني که در داخل اين تعابير را به کار مي برند بايد معارف اسلامي را به دقت مطالعه کنند در اسلام چنين تقسيم بندي وجود ندارد.

حجت الاسلام سعادت فر افزود: اگر حمايت از ارزشهاي نظام و انقلاب تندوري است بدانند که امت حزب الله با اتهام تندوري هرگز از ميدان خارج نمي شود و به اين اتهام تندروي در مسير حفظ ارزشها و حمايت از ولايت فقيه هميشه مفتخر است.

وي گفت: عده اي در طرح و برنامه ريزي اصلح هستند و اگر ضعفي هم باشد از مشاوران مي تواند استفاده کنند اما آنچه مهم است اصلح در مقام اجرا و عمل است.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۴۷:۳۸

16 Jan 2020