۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۲۰۷۸۰
حجة الاسلام نيکنام نماينده ولي فقيه در سپاه کوهرنگ

از مهمترين دستاوردهاي انقلاب اسلامي رشد و شکوفايي استعدادهاي جوانان ايراني در عرصه هاي علمي و فن‌آوري است

نشست بصيرتي با موضوع انقلاب اسلامي به مناسبت دهه مبارک فجر در کوهرنگ برگزار شد.
از مهمترين دستاوردهاي انقلاب اسلامي رشد و شکوفايي استعدادهاي جوانان ايراني در عرصه هاي علمي و فن‌آوري است
به گزارش جهانبین به نقل از  کوهرنگ خبر، در نشست بصيرتي که با موضوع انقلاب اسلامي به مناسبت دهه مبارک فجر در کوهرنگ برگزار شد، نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه کوهرنگ در سخناني ضمن تبريک ايام مبارک دهه فجر به بررسي دستاوردهاي انقلاب اشاره کرد و گفت: يکي از مهمترين دستاوردهاي انقلاب اسلامي رشد و شکوفايي استعدادهاي جوانان ايراني در عرصه هاي علمي و فن‌آوري است، طوري که اکنون در دنيا حرفي براي گفتن داريم و دشمن نيز به اين رشد و فناوري اعتراف مي کند.
 
حجه الاسلام صادق نيکنام در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: انقلاب اسلامي با بهره‌گيري از آموزه‌هاي ديني و با تکيه بر ايمان، رهبري بصير و وفاق و همدلي امت به پيروزي رسيد.

وي در ادامه افزود: با پيروزي انقلاب اسلامي روح عزت و اقتدار در جامعه ما زنده شد و سبب وقوع انقلاب اسلامي با نام انفجار نور نه تنها در کشور ايران بلکه در ساير کشورهاي جهان شد.
 
نيکنام بيان داشت: حرکت مردم براي رسيدن به اهداف نظام اسلامي به رهبري معمار کبير انقلاب بر مبناي عدالت و اسلام خواهي بوده و مردم مؤمن و انقلابي پشت سر رهبر انقلاب حرکت را ادامه دادند تا در ۲۲بهمن ۵۷ انقلاب به پيروزي رسيد.
 
وي اظهار داشت: دهه فجر تبلور انديشه‌‌هاي ناب معنوي و مردمي است، زيرا اقشار مختلف جامعه ارزش‌های اصيل انسانی و معنوی را با تحمل هزينه و با جهاد واقعی به منصه ظهور رساندند.

وی يادآور شد: اکنون همه وظيفه داريم با حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه صحنه ها حضوری فعال داشته باشيم و براي نااميد کردن دشمنان به رهنمودهاي مقام معظم رهبري گوش فرا دهيم و ذره‌اي‌ ازخط ‌‌ولايت خارج‌ نشويم.
 
نماينده ولي فقيه در سپاه کوهرنگ با اشاره به حوادث و رخدادهاي سوريه، لزوم حرکت در مسير اقتصاد مقاومتي و کاهش فشارهای وارده بر مردم بر اثر تحريم های اخير استکبار را مهم دانست و حضور حداکثري در راهپيمايي ۲۲ بهمن را خواستار شد.
 
انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۴:۲۳

1 Jan 2020