۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸
کد مطلب : ۲۳۷۵۰
به بهانه سفر وزير ورزش و جوانان به استان

ورزش استان چهارمحال و بختياري رو به نابودي مي رود

بعد از گذشتن تقريبا 2 سال ورزش استان چهارمحال و بختياري، متاسفانه بدون جذب اعتبارات لازم بخصوص در جهت تجهيز و تامين هيات هاي ورزشي و همچنين تکميل پروژه هاي عمراني در حالت سکوت و بدون طرح و برنامه و استراتژي خاصي به جلو مي رود.
ورزش استان چهارمحال و بختياري رو به نابودي مي رود
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، وزير ورزش و جوانان دولت تدبير و اميد روز سه شنبه براي پيگيري طرح ها و برنامه هاي ورزشي و امور جوانان به استان چهارمحال و بختياري سفر کنند.

ضمن عرض خير مقدم به جناب آقاي دکتر گودرزي چند کلمه دوستانه با بالاترين مرجع ورزش کشور درد و دل مي کنيم اميدوارم مثل ياداشت هاي قبلي مسئولين استاني از نوشتن اين درد و دلها ناراحت نشوند.

آقاي گودرزي شما از وزراي تخصصي اين وزارتخانه مي باشيد و بعد از سالها که مديران سياسي  بيشتر بر مسند اين وزارت قرار گرفته اند در اين سمت فعاليت داريد.

اينک شما با تحصيلات دکتراي تربيت بدني فعاليت مي نماييد، انتظار بيشتر از شما در جهت گماردن نيروهاي متخصص و با تجربه در راس ادارات کل استانها مي رفت.

با همه ي اين اوصاف بعد از گذشتن تقريبا 2 سال ورزش استان چهارمحال و بختياري، متاسفانه بدون جذب اعتبارات لازم بخصوص در جهت تجهيز و تامين هيات هاي ورزشي و همچنين تکميل پروژه هاي عمراني در حالت سکوت و بدون طرح و برنامه و استراتژي خاصي به جلو مي رود.

در اين بين ادارات شهرستان ها و هيات هاي ورزشي استان بدون حتي داشتن يک برنامه منظم عملياتي و داشتن طرح و هدف خاصي و با بي انگيزگي کامل و بدون اعتبار به جلو مي رود.

به نظر مي رسد تنها هدف عمده مدير کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختياري تکميل چارچوب خط کاري خود از يک روز به دو روز است.

جناب آقاي گودرزي: ادارات شهرستان ها تبديل به اوقات فراغت و سکوت محض کارکنان در حيطه کاري خود شده است، به طور مثال در طي 2 سال گذشته ورزش شهرستان کوهرنگ تعطيل تعطيل تعطيل است.

جناب آقاي وزير ورزش: مدت هاست از طرف اداره کل حتي مدير کل محترم هيچ بازديدي از شهرستان ها بعمل نمي آيد، بخش ها و نمايندگي ها که جاي خود دارند.

مديران شهرستان ها و هئيت هاي ورزشي چشم به راه مساعدت شما دارند.

سطح اجرايي ورزش، قهرمان ورزشي تحويل جامعه مي دهند که متاسفانه هيچ توجهي نمي شود.

آقاي دکتر گودرزي: مديران هيئت هاي ورزشي و شهرستانها بعضا با توجه به ديد علمي شما فاقد حتي پايين ترين مدرک تخصصي ورزش و تربيت بدني هستند و اين با توجه به ضعف کل مجموعه متاسفانه مورد استقبال مديران ورزشي استان قرار گرفته است.

لازم به ذکر است فعاليت جوانان که مانند يک هوو وارد ورزش شده است بعنوان جبهه مقابل ورزش از طرف مديران استاني قرار گرفته است و هيچ گونه توجهي به جوانان نمي شود.

وام ازدواج جوانان تنها پيگيري آن وزارتخانه مي باشد که هنوز عملياتي نشده است و جلسات سازماندهي جوانان استان نيز جنبه تشريفاتي صوري دارد.

جناب آقاي وزير از شما تقاضا داريم با ديد علمي ورزشي که حضرتعالي داريد به داد ورزش استان ما برسيد.

انشالله سفر شما همراه با تغيير و تحول در زمينه نيروي انساني علمي و متخصص در تمام جوانب از جمله اداره کل، شهرستانها و هيئت هاي ورزشي گردد.

همت بدري فرد شهرستان کوهرنگ


انتهاي پيام1020ج /610ک

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۷:۰۳

29 Dec 2019