۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۳۴۷۳۰

حضور ورزشکاران نوجوان در مراسم جزءخواني قرآن کريم

ورزشکاران بسيجي نوجوان در برنامه هاي جزءخواني قرآن کريم با شکوه خاصي شرکت کردند.
حضور ورزشکاران نوجوان در مراسم جزءخواني قرآن کريم
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  خبرنگار زنگ خبر، هر چيزى را بهارى است و بهار قرآن ماه رمضان است، در شهرستان بن همزمان با ماه مبارک رمضان، ماه ضيافت الهي؛ در اکثر مساجد و  حسينيه‌ها، مراسم جزءخواني قرآن کريم هر روز برگزار مي‌شود.

امام هشتم(ع) فرموده اند؛ نيكى ها در ماه رمضان پذيرفته، و بدي‌ها در آن آمرزيده است، كسى كه در ماه رمضان آيه اى از كتاب خداوند بخواند همانند كسى است كه در ماه‌هاى ديگر قرآن را ختم كرده و كسى كه در اين ماه در روى برادر ايمانى خود بخندد و او را خوشحال كند، در روز قيامت او را ديدار نكند جز آنكه در روى او بخندد و او را خوشحال كند و به بهشت مژده اش دهد.

در اين مراسم که در مساجد و حسينيه ها در ماه مبارک رمضان و پيش از افطار برگزار مي شود روزه داران با حضور در اين مراسم از فيوضات معنوي اين برنامه نوراني بهره مند مي شوند.


ورزشکاران بسيجي نوجوان در اين مراسم معنوي عصر ديروز مسجد جامع شهر بن به صورت دسته جمعي حضور يافتند.

اين ورزشکاران بسيجي، با هدف ترويج فرهنگ معنوي تلاوت قرآن در بين ورزشکاران و خانواده هايشان در اين مراسم معنوي حضور يافتند.

مراسم جزءخواني قرآن کريم در ايام ماه رمضان در سطح شهرستان بن در حسينيه ها و مساجد  با حضور عموم مردم برگزار مي‌شود.

مراسم جز خواني قرآن کريم يک برنامه فرهنگي مذهبي هست که از اولين روز ماه رمضان آغاز مي‌شود و به مدت 30 روز تا انتهاي ماه مبارک ادامه دارد.

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۳۶:۵۱

12 Feb 2020