۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۳۱۷۶۰
در شهرستان سامان/

60عنوان برنامه در هفته بسيج اجرا مي شود

فرمانده ناحيه مقاومت سامان از اجراي بالغ بر 60 عنوان برنامه به مناسبت گراميداشت هفته بسيج در سطح اين شهرستان خبر داد.
60عنوان برنامه در هفته بسيج اجرا مي شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ پاسدار عباس رحيمي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سامان، در گفتگو با خبرنگار سامان ما با اشاره به حماسه بزرگ عاشورا و غم و اندوهي که بر دل و سينه ما سنگيني مي کند بيان داشت: ما پاسدارها و بسيجيان در اين لباس با اقتدا به حضرت زينب (سلام الله عليها) و امام سجاد (عليه السلام) از خداوند منان مي خواهيم با رسالت خود پيام شهدا را به نسل آينده برسانيم.

رحيمي اظهار داشت: به فرمان الهي حضرت امام خميني (ره) شجره طيبه بسيج پايه گذاري و در اين سال ها به درخت تنومندي تبديل شده است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سامان با تأکيد بر اين که بسيج پشتيبان ولايت مطلقه فقيه است و هر آنچه دارد از منويات مقام معظم رهبري است، به سخن رهبر معظم انقلاب در خصوص بسيج اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب مي فرمايند بسيج جمع فداکاري از مردمند براي مردم.

رحيمي با اشاره به شعار محوري گراميداشت هفته بسيج با عنوان «بسيج، انقلابي و خدمتگزار» تصريح کرد: با برگزاري جلسات متعدد و تشکيل ستادهاي مختلف هفته بسيج در سطح شهرستان و در سطح ناحيه مقاومت بسيج سامان؛ بالغ بر ۶۰ عنوان برنامه از پايگاه ها و حوزه هاي مقاومت به ستاد بزرگداشت هفته بسيج در سطح شهرستان ارسال شد، که پس از جمع بندي، برنامه ريزي اجراي برنامه ها صورت گرفت.

وي افزود: ۳۵ عنوان برنامه را براي اجرا در سطح شهرستان به عنوان برنامه هاي شاخص مدنظر داريم که ان شاءالله توسط بسيجيان در همه حوزه ها، اقشار و کانون هاي قشري اجرا مي شود.

رحيمي، گفت: جلسات حلقه هاي صالحين در مصلاي نماز جمعه سامان، تجمع بزرگ بسيجيان مدافع حرم در مصلي شهر سامان، برگزاري مسابقات ورزشي، عطر افشاني و گلباران قبور مطهر شهدا، برپايي نمايشگاههاي اقتصاد مقاومتي، ديدار با خانواده معظم شهدا و ايثارگران، نشست بصيرتي و روشنگري با موضوعات اقتصاد مقاومتي،سبک زندگي اسلامي، گفتمان انقلاب، قرائت خطبه حضرت زينب(سلامالله عليها) توسط جامعه زنان، از مهم ترين برنامه هاي گراميداشت هفته بسيج در شهرستان سامان مي باشند.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۶:۱۱

14 Jan 2020