۰
plusresetminus
فرماندار شهرستان بروجن گفت:با حمایت مسئولین راه وشهرسازی و مدیران استان چهارمحال وبختیاری بخش قابل توجهی ازمسیر ارتباطی چهار خطه بروجن لردگان تا پایان سال چاری به بهره برداری خواهد رسید.
تخصیص اعتبار جدید جهت تکمیل محور ارتباطی چهار خطه بروجن به لردگان/ بهره برداری بخش قابل توجهی از این مسیر ارتباطی تا پایان سال جاری
به گزارش جهانبین به نقل از کلار،سید سیف الله فیاضی دربازدید از محورهای مواصلاتی این شهرستان با اشاره به شروع خوب پیمانکاران در محورهای چهارخطه در سال جدید و پیگیری مسئولین شهرستانی و استانی اظهار امیدواری کرد تا پایان سال شاهد تحول در محورهای مواصلاتی شهرستان باشیم.

فیاضی با اشاره به مسیر ارتباطی چهارخطه بروجن لردگان، ایجاد جاده امن را ضروری دانست و گفت: با حمایت مسئولین راه وشهرسازی و مدیران استان بخش قابل توجهی از چهاربانده بروجن لردگان تا پایان سال ۹۳ به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید از رفع بسیاری از مشکلات جاده ای شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد وگفت: چهاربانده بروجن به سمت لردگان تا گردنه کره بس تا پایان سال جاری افتتاح و زیربار ترافیکی قرار خواهد گرفت.

امیر عباس سلطانی افزود: قرارداد قسمت باقیمانده این مسیر نیز به مبلغ ۵۳۰ میلیارد ریال منعقد شده و شروع بکار خواهد شد.

وی همچنین از پایان کار چهارخطه مبارکه به سمت بروجن از گردنه قامیشلو با حذف این گردنه تا شهریورماه سال جاری خبر داد.

محور ارتباطی بروجن به لردگان از پرترددترین محورهای ارتباطی استان چهارمحال وبختیاری است.
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۵:۳۳

26 Jan 2020