۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۳۲۴۸۰
مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري:

روند آموزشي و پرورشي اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان در شرايط مطلوب قرار دارد

مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري گفت: با توجه به کمبود اعتبار بودجه در آموزش و پرورش، همياري، همدلي، مشارکت و حضور ساير دستگاه ها، در راستاي ساماندهي مدارس فرسوده را مهم ارزيابي کرد.
روند آموزشي و پرورشي اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان در شرايط مطلوب قرار دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از سامان ما، بهروز اميدي در ضمن بازديدي که از مدارس شهر و روستاي اين شهرستان، ضمن تشکر از مديران و معلمان، کيفيت آموزشي و پرورشي در اين شهرستان را رضايت بخش و در شرايط مطلوب دانستند و اظهار داشت: با تلاش مضاعف همکاران درصدد هستيم بتوانيم مشکلات آموزشي و پرورشي کليه مدارس استان را به حداقل برسانيم.

بهروز اميدي طرح ياوران فرهنگ يکي از طرح هاي ابتکاري بسيار مطلوب در شهرستان سامان است که با هدف جلب مشارکت هاي مردم، نهادها، خانواده ها و دانش آموزان در فرآيند حوزه تعليم و تربيت ايجاد خواهد کرد.

اميدي افزود: اين طرح با هدف جلب مشارکت هاي مردم، نهادها، خانواده ها و دانش آموزان در فرآيند حوزه تعليم و تربيت ايجاد خواهد کرد.

اميدي با اشاره به کمبود اعتبار بودجه اختصاص به آموزش و پرورش ، همياري ،همدلي، مشارکت و حضور رنگين ساير دستگاه ها، در راستاي ساماندهي مدارس فرسوده را مهم ارزيابي کرد و اذعان داشت: تعداد زيادي مدارس فرسوده در سطح استان وجود دارند که با اولويت بندي و با مشارکت خيرين مدرسه ساز در حال انجام است.

مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري به روند اجراي تکميلي اردوگاه شهيد چمران سامان اشاره کرد و بيان داشت: جهت تکميل اين اردوگاه اعتباراتي از سوي استاندار اختصاص داده شده است.

اميدي به زمان جشنواره خيرين مدرسه ساز در استان اشاره کرد و افزود: جشنواره هاي شهرستاني، استاني و ملي آغاز شده اند که اولين جشنواره شهرستاني در شهرستان بن برگزار شد و مابقي جشنواره ها تا پايان سالجاري در شهرستان هاي ديگر استان فرصت باقيست.

وي به زمان برگزاري جشنواره استاني خيرين مدرسه ساز در جزيره قشم استان هرمزگان اشاره داشت و تصريح کرد: در اين راستا مقدمات برگزاري آن فراهم شده و اميد است با شناسايي هم استانيهايمان در استان هرمزگان و کشورهاي حوزه خليج فارس بتوانيم با همياري از آنها ساخت و ساز مدارس را در سطح استان پيش بگيريم.

در طي اين جلسه مديرکل آموزش و پرورش قول مساعدت واگذاري يک دستگاه خودرو به اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان را داد.

انتهاي پيام1026ج/۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۳:۳۰

1 Feb 2020