۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۳۸۴۲۰
مديرکل زندانها چهارمحال و بختياري خبر داد

افزايش ۵۵ درصدي آزادي زندانيان جرايم غير عمد چهارمحال و بختياري

مديرکل زندانها و عضو هيأت امناء ستاد ديه چهارمحال و بختياري آزادي زندانيان جرايم غير عمد در چهارمحال و بختياري امسال ۵۵ درصد افزايش يافته است.
افزايش ۵۵ درصدي آزادي زندانيان جرايم غير عمد چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ سيد عبدالرحمن توفيقيان مديرکل زندان ها و عضو هيات امناء ستاد ديه چهارمحال و بختياري از ابتداي امسال ۱۹۳ زنداني جرايم غيرعمد به آغوش خانواده بازگشتند که اين تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۵ درصد افزايش داشته است.

وي بدهي اين تعداد زنداني را ۱۴۴ ميليارد و ۴۷۰ ميليون ريال اعلام کرد و افزود: از اين تعداد زنداني آزاد شده، ۱۲۴ نفر بدهکار مالي، ۱۸ نفر بدهکار تصادفات و ديه و ۵۱ نفر بدهکار مهريه و نفقه بودند.

وي گفت: اين زندانيان با حمايت ستاد ديه، پرداخت تسهيلات کم بهره، گذشت شاکيان و کمک خيرين آزاد شدند.

مديرکل زندان هاي چهارمحال و بختياري با بيان اينکه گذشت شاکيان با ۶۰ درصد، بيشترين ميزان تأثير در تسريع روند آزادي زندانيان جرايم غير عمد را داشته است، گفت: امسال شاکيان هشت ميليارد و ۵۶۴ ميليون ريال براي آزادي زندانيان گذشت کردند.

وي افزود: مابقي بدهي زندانيان هم از محل اعتبارات ستاد ديه استاني و ملي، صندوق تأمين خسارت‌هاي بدني و بيمه‌ها به ارزش ۴ ميليارد و ۲۳۳ ميليون ريال، تسهيلات بانک‌هاي عامل به ارزش ۱۱ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال و پرداخت از سوي محکومان آزاد شده به ارزش پنج ميليارد ريال تأمين شد.

گفتني است پارسال، زندانيان آزاد شده جرايم غير عمد از زندانهاي استان در مدت مشابه ۱۱۲ نفر بوده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۴۶:۰۰

13 Jan 2020