۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۴۰۴۹۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

همایش ۲۰ هزار نفری بسیجیان، یاس و ناامیدی دشمنان را به همراه دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان مایه یاس و ناامیدی دشمن است، قطعا اقتدار نظام را به جهانیان نشان می‌دهد و در آن روحیه حمایت تقویت می‌شود.
همایش ۲۰ هزار نفری بسیجیان، یاس و ناامیدی دشمنان را به همراه دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ جواد کارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در همایش سیاسی ویژه اصحاب رسانه اظهار کرد: دوازدهم مهرماه همایش ۲۰ هزار نفری بسیجیان هم‌زمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز به‌نوعی نیاز به وحدت و همدلی و ایجاد امید در جامعه داریم افزود: این اجتماع مایه یاس و ناامیدی دشمن است، قطعا اقتدار نظام را به جهانیان نشان می‌دهد و در آن روحیه حمایت تقویت می‌شود.

کارگران با تاکید بر اینکه رسانه یکی از مولفه‌های قدرت است و می‌توان از آن‌ها برای تبیین موارد در جامعه بهره برد، تصریح کرد: باید به دنبال راهکار باشیم که در ترویج گفتمان انقلاب کمک کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: ما در شرایط کنونی کشور نیاز به وحدت و همدلی داریم و باید این نکته را در نظر داشته باشیم هر زمانی اعتماد عمومی کاهش می‌یابد زمینه طمع‌ورزی به کشور فراهم می‌شود بنابراین باید نقش وحدت‌آفرینی را افزایش داد.

وی افزود: در فضای کنونی جامعه دشمن با هجمه‌هایی سعی دارد در اذهان عمومی تشویش ایجاد کند، بنابراین خبرنگاران در زمینه‌ اطلاع‌رسانی باید حمایت لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۶:۱۸

27 Dec 2019