۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۲۵۱۹۰
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری

فراخوان جشنواره بزرگ فرهنگی هنری «اسوه حسنه» در چهارمحال و بختیاری

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از اعلام فراخوان جشنواره بزرگ فرهنگی هنری «اسوه حسنه» در استان خبر داد و گفت: این جشنواره بزرگ فرهنگی هنری در ۲ بخش روزنامه دیواری و نشریات تجربی برگزار می شود.
فراخوان جشنواره بزرگ فرهنگی هنری «اسوه حسنه» در چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت الاسلام مراد یوسفی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ازاعلام فراخوان جشنواره بزرگ فرهنگی هنری «اسوه حسنه» در استان خبر داد و گفت: این جشنواره بزرگ فرهنگی هنری در ۲ بخش روزنامه دیواری و نشریات تجربی و به میزبانی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری استان کرمان برگزار می شود.

وی در ادامه بابیان اینکه جشنواره بزرگ فرهنگی هنری «اسوه حسنه» ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری است افزود:شناخت سبک زندگی و ابعاد وجودی پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) و محور قرار دادن وحدت اسلامی آموزه ها و سبک مدیریت پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) را از جمله اهداف جشنواره بزرگ فرهنگی هنری «اسوه حسنه» عنوان کرد.

یوسفی توسعه و ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی بر اساس آموزه های اخلاقی زندگی پیامبرصلی الله علیه و آله و سلم) و فراگیر نمودن فعالیت های فرهنگی هنری در جهت ترویج سبک زندگی پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) را از دیگر اهداف جشنواره بزرگ فرهنگی هنری «اسوه حسنه» برشمرد.

حجت الاسلام یوسفی بابیان اینکه در ۲ بخش نشریه دیواری و نشریات تجربی برگزار می شود تصریح کرد: تهیه نشریه نشریه دیواری به صورت برجسته، توجه به کادربندی، ذکر منابع و مأخذ مطالب و به روز بودن را از جمله شرایط بخش نشریه دیواری است..

وی عنوان کرد: چاپ نشریه ارائه شده در سال ۹۴، صفحات نشریات باید در اندازه a4باشد، استفاده از اعضای کانون های فرهنگی هنری به عنوان هیئت تحریریه نشریه، تک رنگ بودن نشریات ارسالی از جمله شرایط بخش نشریات تجربی است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آخرین مهلت ارسال آثار را تا (۱ آذر) سال جاری عنوان کرد و گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس کرمان، خیابان اقبال، بین کوچه پنج و هفت و یا از طریق آدرس الکترونیکی kerab@hampayemhrab.ir ارسال کنند.


انتهای پیام/۱۰۲۸ ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۶:۱۷

30 Jan 2020