۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۲۶۱۸۰
مديرکل حمل و نقل و پايانه‌هاي چهارمحال و بختياري:

سن ناوگان مینی بوسی در چهارمحال و بختياري بالاي ۲۶ سال است

مديرکل حمل و نقل و پايانه‌هاي چهارمحال و بختياري گفت: سن ناوگان حمل و نقل در استان بالاي ۲۶ سال است به خصوص در بخش ميني بوس سن آنها بسيار بالا رفته است.
سن ناوگان مینی بوسی در چهارمحال و بختياري بالاي ۲۶ سال است
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، منوچهر سلمان‌زاده، مديرکل حمل و نقل و پايانه‌هاي چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار مشکات برين در خصوص مشکلات حمل و نقل ميني بوس در استان، اظهار کرد: بزرگترين مشکل استان چهارمحال و بختياري در زمينه ميني‌بوسي و مسافري است.

وي افزود: سن ناوگان حمل و نقل در استان بالاي ۲۶ سال است به خصوص در بخش ميني بوس سن آنها بسيار بالا رفته است.

سلمان زاده ادامه داد: براي حل مشکل ناوگان ميني بوسي استان بايد بخش مسافري به ما اعتماد کند تا ما در بحث نوسازي بتوانيم کمک کنيم.

سلمان زاده گفت: ما تصميم داريم به سمت واقعي سازي قيمت سوخت حرکت مي کنيم اگر امروز نرخ واقعي سوخت ۱۰۰۰۰ريال باشد ميني بوس ها با توجه به سهميه اي که دارند سوخت را با نرخ ۳۵۰۰ ريال دريافت مي کنند.

مديرکل حمل و نقل و پايانه‌هاي چهارمحال و بختياري گفت: ميني بوس ها مصرفشان ۲۸ ليتر در ۱۰۰ کيلومتر است به طوري که نرم آن ۱۵ ليتر است.

وي افزود: بيشتر از سه درصد ناوگان حمل کالا و يک درصد کالا در اين استان وجود دارد در بخش کالا بيشترين مشکل ناوگان اين است که ناوگان بيشتر از کالا است.

سلمان زاده با بيان اينکه ۲۰ درصد تصادفات در چهارمحال و بختياري کاهش يافته است، گفت: به واسطه تمهيدات انديشيده شده موجب شده است اين استان در رتبه دوم کشوري از لحاظ کاهش تصادفات قرار گيرد.

مديرکل حمل و نقل و پايانه‌هاي چهارمحال و بختياري اعلام کرد: در حال حاضر استان ۸ دستگاه دوربين نظارتي و ۴ دستگاه دوربين پلاک خوان و سرعت سنج در محور استان وجود دارد که تا سال آينده ۸ دوربين نظارتي ديگر به اين تعداد اضافه مي‌شود.

سلمان‌زاده با اشاره به آخرين اطلاعات استان گفت: در زمينه قيمت حمل در کشو چهارمحال و بختياري در رتبه هفدهم قرار دارد که اين نشان دهنده قيمت مناسب حمل است.
مديرکل حمل و نقل و پايانه‌هاي چهارمحال و بختياري بيان کرد: در برخي محورهاي استان دوربين‌هاي غيرثابت نصب شده است و در برخي از محورهاي مهم که نرخ تصادفات بالاست به وسيله تابلو وجود دوربين اطلاع داده مي‌شود.

سلمان زاده با اشاره به کاهش درصدي مسافر در استان افزود: در ۸ ماهه سال جاري ۳ ميليون تن کالا حمل شده است که با آمار سال ۹۳ برابري مي کند و آمار معمولي است.

وي در پايان خاطرنشان کرد: ۲۸۰۰ نفر در اربعين حسيني در طول يک هفته جابه جا شدن که علاوه بر زائرين استان خود ۱۶۰ دستگاه به استان هاي ديگر کمک شد.

انتهاي پيام1020ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۳:۳۹

28 Jan 2020