۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۳۹۱۴۰
مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري:

مسئولين ما جوان‌باور هستند يا جوان‌ياور؟!

مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري گفت: اگر مسئولين ما با جوانان هم ياور و هم باور باشند آن ها مي توانند کارها را به بهترين نحو انجام دهند.
مسئولين ما جوان‌باور هستند يا جوان‌ياور؟!
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حميد کريمي مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري پيش از ظهر امروز در نشست خبري با اصحاب رسانه اظهار کرد: تاکنون ۳۹ سمن فعال در اين استان وجود دارد که تا پايان سال اين تعداد به ۵۰ سمن افزايش پيدا خواهد کرد.

وي تصريح کرد: در آينده خانه جوان در اين استان احداث خواهد شد که تاکنون يک ميليارد و ۳۰۰ ميليون تومان اعتبار براي آن در نظر گرفته شده است.

کريمي با اشاره به اينکه براي خانه جوان متاسفانه تا کنون نتوانسته ايم زميني را تحويل بگيريم بيان داشت: به زودي زميني در ميرآباد شرقي تحويل گرفته شده و کلنگ زني آن را در دستور کار داريم.

وي با اشاره به اينکه اين استان کمترين طلاق را بعد از استان سيستان بلوچستان داشته است اذعان داشت: يک سري موانع در راه ازدواج جوانان وجود دارد که اين امر نيازمند حمايت مسئولين است.

کريمي عنوان کرد: مباحث اقتصادي، فرهنگي و سبک زندگي اسلام و عدم شناخت جوانان از يکديگر از عمده ترين مشکلات سر راه جوانان است که بعضا به طلاق منجر شده است.

وي ادامه داد: برگزاري دوره هاي آموزشي و مشاوره از جمله کارهايي است که مي توان براي جوانان به اجرا در آورد.

کريمي با بيان اينکه هرکجا سمن ها ورود پيدا کنند آسيب هاي اجتماعي کاهش پيدا مي کند اذعان داشت: در سطح کشور ما بايد وضعيت جوانان را بهبود ببخشيم.

وي ۸ ارديبهشت را روز جوان عنوان کرد و بيان داشت: در هفته جوان ۳۵۰ عنوان برنامه در محورهاي فرهنگي، اجتماعي و ورزشي در اين استان اجرا مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۸:۱۶

1 Jan 2020