۰
plusresetminus
رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع 4 هزار و 708 داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری صلاحیت 94 نفر احراز نشده است.
نتایج تایید صلاحیت دواطلبان انتخابات شورای شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری اعلام شد
جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: از مجموع 4 هزار و 708 داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری صلاحیت 94 نفر احراز نشده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۷ نفر در حوزه شوراهای اسلامی شهرها و ۶۷ نفر مربوط به شوراهای اسلامی روستاها هستند افزود: ۱۳۳ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری نیز انصراف کتبی خود را اعلام کرده اند.

مردانی یادآور شد: داوطلبانی که صلاحیت آن ها احراز نشده می توانند از روز یکشنبه سوم تا روز چهارشنبه ششم اردی بهشت ۱۳۹۶ به مدت چهار روز اعتراض خود را اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: داوطلبان احراز صلاحیت نشده حوزه شهری می توانند اعتراض خود را به هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان اعلام دارند.

وی عنوان داشت: احراز صلاحیت نشدگان حوزه روستایی نیز باید اعتراض خود را به هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان ها تقدیم کنند.

مردانی اظهار کرد: از مجموع داوطلبان ثبت نامی برای رقابت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا چهارمحال و بختیاری ۲۰۱ نفر از بانوان بوده اند.

وی ادامه داد: حضور بانوان برای رقابت در شوراهای اسلامی شهر و روستا چهارمحال و بختیاری نسبت به دور قبل ۱۴۸.۵ درصد افزایش داشته است.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری بیان کرد: رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به مدت دو هفته در هیات‌های اجرایی و نظارت شهرستان‌ها و بخش ها انجام و صورت‌جلسه احراز صلاحیت شدگان روز جمعه یکم اردی بهشت ۱۳۹۶ اعلام شد.

وی یادآور شد: مراتب تائید یا احراز نشدن صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز شنبه دوم اردی بهشت ۱۳۹۶ از سوی فرمانداران و بخشداران به داوطلبان اعلام می شود.

انتهایپیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۳:۱۹

4 Jan 2020