۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۳۵۱۸۰
سرپرست اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان کوهرنگ خبر داد

با کمبود امکانات و نيروي انساني، نظارت جدي از تخلف به حقوق مصرف کنندگان جلوگيري مي شود

سرپرست اداره صنعت،معدن و تجارت کوهرنگ گفت: عليرغم کمبود امکانات و نيروي انساني لازم نهايت تلاش خود را بكار مي گيريم تا با نظارت جدي، از هر گونه تخلف و تعدي به حقوق مصرف کنندگان در سطح شهرستان جلوگيري شود.
با کمبود امکانات و نيروي انساني، نظارت جدي از تخلف به حقوق مصرف کنندگان جلوگيري مي شود
به گزارش جهانبین نیوز، غلامرضا قائداميني سرپرست اداره صنعت،معدن و تجارت کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار گشت: گشت هاي مشترک بازرسي ويژه اماکن تفريحي و توريستي از واحدهاي صنفي عرضه کننده مواد غذايي، رستوران ها و اغذيه فروشان در شهرستان کوهرنگ آغاز شد.

قائداميني افزود: با توجه به تعطيلات عيد سعيد فطر و همچنين حضور عظيم گردشگران و تفرج کنندگان از مناطق تفريحي و توريستي اين شهرستان، گشت مشترک بازرسي از اماکن تفريحي و اقامتي، مراکز اسکان، هتل و رستورانها و مراکز عرضه سوغات محلي در سطح بخش مرکزي اين شهرستان برگزار شد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت کوهرنگ ضمن اشاره به فعاليت و عملکرد کميته گشت مشترک بازرسي و رسيدگي به تخلفات صنفي درسطح شهرستان، بيان کرد: عليرغم کمبود امکانات و نيروي انساني لازم نهايت تلاش خود را بكار مي گيريم تا با نظارت جدي، از هر گونه تخلف و تعدي به حقوق مصرف کنندگان در سطح شهرستان جلوگيري شود.

قائد اميني با اشاره به تشديد کنترل بازار و برخورد با سوء استفاده ‏هاي احتمالي در تعطيلات، در خصوص استفاده از ظرفيت اصناف و تشکلهاي صنفي براي ارائه خدمات و انجام اقدامات ضروري، مبازره با تخلفات صنفي و رسيدگي به شکايات مردمي افزود: تقويت سامانه 124 را پل ارتباطي اين اداره با مصرف گنندگان محترم برشمرد.

وي از عموم مردم خواست جهت ادامه بهتر روند بازرسي در سطح شهرستان، شکايات ، انتقادات و پيشنهادات خود را از طريق سامانه 124 با اين اداره در ميان بگذارند.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۸:۴۷

1 Jan 2020