۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۳۲۵۷۰
امام جمعه اردل در خطبه هاي نماز جمعه مطرح کرد:

کوتاهي مسئولين استاني و شهرستاني نسبت به ابلاغ و اجراي سياست هاي کلي اقتصاد مقاومتي بعد از گذشت 10ماه از سال

کوتاهي مسئولين استاني و شهرستاني نسبت به ابلاغ و اجراي سياست هاي کلي اقتصاد مقاومتي بعد از گذشت 10ماه از سال
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي با اشاره به اينکه پرداخت زکات مانند خمس از احکام ده‌گانه فروع دين است و بايد عملي شود گفت:پرداخت خمس و زکات از واجبات دين است و موجب فزوني مال و به عنوان نمو است که عشاير بايد نسبت به آن اهتمام ويژه داشته باشند.

سلمان پور اظهار کرد: جامعه‌اي که اهميت بيشتري به پرداخت خمس و زکات داشته باشد چهره فقر و محروميت از آن جامعه زدوده مي‌شود و موجب عمران وآباداني آن منطقه مي‌شود.

وي با اشاره به ۱۷ دي ماه سالروز اجراي طرح استعماري حذف حجاب توسط رژيم پهلوي، افزود: رضاخان با اين اقدام مي خواست چادر را از سر زنان بر دارد و حرام را در جامعه ترويج کند.

اين مقام مسئول بيان کرد: ملت ايران اسلامي که با فرهنگ حجاب و عفاف عجين هستند اين مساله را نپذيرفتند و حجاب را حفظ و عقايد خود را در جامعه پياده کردند.

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتي که با حضور حبيب الله وفايي رئيس سازمان برنامه و بودجه و دبير ستاد اقتصاد مقاومتي چهار محال وبختياري و مسئولين شهرستاني که در فرمانداري شهرستان اردل برگزار شد افزود: متاسفانه بعد از گذشت ۱۰ ماه از سال مديران استاني سياست هاي کلي اقتصادي مقاومتي را هنوز به مسئولين شهرستان اردل ابلاغ نکردند که اين نشان از کوتاهي و بي توجهي مسئولين به اين رسالت مهم است.

سلمان پور افزود:بحث اقتصاد مقاومتي و مباحث اقتصادي دغدغه مقام معظم رهبري است که چند سال است ايشان در سخنراني ها و ديگر برنامه ها به آن اشاره و تأکيد دارند و بايستي همه مسئولين بصورت جدي در راستاي عملياتي نمودن منويات معظم اله در سال ۹۵ که سال اقدام و عمل نامگذاري شده، گام بردارند.

وي تاکيد کرد:اقتصاد مقاومتي به دستور مقام معظم رهبري و از نيازهاي جامعه امروزي ما هست و اگر نتوانيم در اين زمينه کار اساسي انجام دهيم ضربه خواهيم خورد چرا که يکي از اساسي‌ترين راهکارهاي مورد نياز در مقابله با دشمنان همين عملياتي کردن اقتصاد مقاومتي است و در خصوص عملياتي کردن اقتصاد مقاومتي هيچگونه کوتاهي از مديران شهرستان پذيرفته نيست.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۵:۲۱

8 Jan 2020