۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۳۴۵۵۰
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

‌ برخورد قانوني نيروي انتظامي با كساني كه قصد خدشه‌دار کردن امنيت انتخابات را دارند

فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری گفت: نيروي انتظامي در راستاي برقراري امنيت با كسي تعارف ندارد و كساني كه بخواهند به امنيت انتخابات خدشه وارد كنند برابر قانون با انها برخورد می‌شود.
‌ برخورد قانوني نيروي انتظامي با كساني كه قصد خدشه‌دار کردن امنيت انتخابات را دارند
سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: نيروي انتظامي در راستاي برقراري امنيت با كسي تعارف ندارد و كساني كه بخواهند به امنيت انتخابات خدشه وارد كنند برابر قانون با آنها برخورد می‌شود.

وی بيان داشت: برقراري نظم و امنيت انتخابات وظيفه نيروي انتظامي است و كليه عوامل اجرايي مي بايست در اين راستا با مأمورين همكاري لازم را داشته باشند.

سردار غلامزاده با اشاره به آمادگي پليس استان جهت برقراري امنيت انتخابات رئيس جمهوري و شوراهاي شهر و روستا افزود: یکی از وظایف مهم نیروی انتظامی، برخورد با مخلان نظم و امنیت انتخاباتی برابر قانون و حفظ نظم و امنیت صندوق‌های اخذ رأی است.

رئيس پليس چهارمحال و بختیاری از مردم درخواست كرد كه نهايت همكاري را با پليس در برقراري امنيت انتخابات داشته باشند و بیان داشت: نیروی انتظامی با تلاش و جدیت، امنیت، بستر و فضای لازم برای حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخابات سالم در جامعه را فراهم می کند.

فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختياري در پايان گفت: دست به دست هم دهيم و در كمال امنيت و آرامش برابر قوانين و مقررات انتخابات خوبي را برگزار نمائيم و از مردم استان چهارمحال و بختياري در خواست داريم تا با حضور حداكثري در انتخابات برگ زريني بر افتخارات خود بيفزايند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۷:۵۱

29 Dec 2019