۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۳۸۵۱۰

کلنگ دوبانده شدن جاده لردگان - فلارد به زمين زده شد

به ميمنت آغاز چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي ايران بعد از حضور با شکوه مردم در راهپيمائي 22 بهمن، کلنگ دو بانده شدن جاده لردگان به فلارد زده شد.
کلنگ دوبانده شدن جاده لردگان - فلارد به زمين زده شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ با حضور محمد خالدي نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي، احمد جمشيدي مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان، امام جمعه، سرپرست فرمانداري و ديگر مسئولين و مردم روستاي منجرموئي کلنگ دوبانده شدن جاده لردگان به فلارد زده شد.

خالدي نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي در اين آيين گفت: لازم مي‌دانم از حضور يکپارچه مردان و زنان نجيب و با وفاي شهرستان لردگان براي خلق صحنه هاي پرشکوهي که شاهد آن بوديم تقدير و تشکر داشته باشم و از درگاه خداوند منان اقتدار و عزت نظام جمهوري اسلامي ايران را خواستارم.

وي افزود: به ميمنت آغاز چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي ايران و بعد از حضور با شکوه مردم در راهپيمائي 22 بهمن، کلنگ دو بانده شدن جاده لردگان به فلارد زده شد و امسال با توجه به بودجه پيش بيني شده تا روستاي منجرموئي ساخته خواهد شد.

در ادامه احمد جمشيدي مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان گفت: يکي از مهمترين محورهاي مواصلاتي استان و شهرستان لردگان محور لردگان به فلارد است که متاسفانه به دليل وضعيت خاص مهندسي شاهد تصادفات منجر به فوت زيادي در اين محور بوده و هستيم.

وي بيان داشت: احداث باند دوم و افزايش ظرفيت اين محور براي کاهش تصادفات و افزايش ايمني در دستور کار اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان قرار گرفت و با پيگيري ها و حمايت هاي دکتر خالدي از محل اعتبارات سازمان راهداري و بخشي هم از محل اعتبارات استاني به اين پروژ اختصاص يافت در گام اول به طول شش کيلومتر از اين محور با برآورد اوليه 7 ميليارد و 200 ميليون تومان به مناقصه رفت.

انتهاي پيام1026ج /630ل
مرجع : پایگاه خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۷:۲۹

24 Jan 2020