۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۳۲۸۴۰
بخشدار مرکزی شهرستان فارسان:

اجراي آبياري تحت فشار در 32 هکتار از اراضي روستاي بيدکل

بخشدار مرکزی شهرستان فارسان گفت: 32 هکتار عملیات اجرایی آبیاری تحت فشار در روستای بیدکل انجام شده است.
اجراي آبياري تحت فشار در 32 هکتار از اراضي روستاي بيدکل
به گزارش جهانبین نیوز؛ پريسا مالکي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار درخصوص پروژه آبياري تحت فشار در روستاي بيدکل از توابع شهرستان فارسان اظهار داشت: شغل اکثر مردم اين منطقه کشاورزي است و معيشت خود را از اين طريق تأمين ميکنند.

وي تصريح کرد: طرح آبياري تحت فشار در روستاي بيدکل در سطح 32 هکتار در سال 93 آغاز شد اين طرح با اعتبار بالغ بر 1600 ميليون ريال از صندوق توسعه کشاورزي و 320 ميليون ريال آورده  کشاورزان در سال جاري به بهره برداري رسيد.

وي اظهار داشت: جهت تکميل طرح آبياري تحت فشار روستاي بيدکل 3800 متر لوله پلي اتيلن از جهاد کشاورزي بلاعوض جهت جبران  فشار ثقلي  تحويل نمايندگان طرح شد.

بخشدار مرکزي فارسان توسعه کمي و کيفي بخش کشاورزي را يکي از راه هاي اساسي رسيدن به خودکفايي دانسته و افزود: کشاورزان نيز، براي توليد محصولات با کيفيت و تامين مواد غذايي مورد نياز جامعه از نظريات کارشناسان و مروجين کشاورزي استفاده نمايند.

مالکي با تأکيد بر مديريت و ساماندهي آب موجود در اين شهرستان تصريح کرد: بايد فرهنگ مصرف بهينه و استفاده صحيح از آب به ويژه در بخش کشاورزي در ميان مردم ترويج پيدا کند و با توجه به سال «اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل» بايد کشاورزان در بحث اجراي سامانههاي نوين آبياري تلاش بيشتري کنند.

بيدکل، روستايي از توابع بخش مرکزي شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختياري ايران است.

اين روستا در دهستان ميزدج عليا قرار دارد و براساس سرشماري مرکز آمار ايران در سال 1385، جمعيت آن 174 نفر (35خانوار) بوده‌ است.

انتهاي پيام1026ج/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۸:۴۲

31 Dec 2019