۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۳۶۸۰۰
امام جمعه شهر فارسان گفت:

جوانان انقلابي ما در سيزدهم آبان ماه پاسخ دندان شکني را به آمريکا خواهند داد

امام جمعه شهر فارسان گفت:جوانان غيور و انقلابي کشورمان در سيزدهم آبان ماه پاسخ قاطع و دندان شکني به آمريکا و اروپا و رژيم غاصب صهيونيستي خواهند داد.
جوانان انقلابي ما در سيزدهم آبان ماه پاسخ دندان شکني را به آمريکا خواهند داد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام محسن ملک پور در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: خود و شما نماز گزاران را به رعايت تقواي الهي و پروا از معصيت خدواند دعوت مي کنم، از نگاه مردم ارزش گذاري اعمال بر اساس ظواهر است ولي از نگاه دين اعمال و نيت هاي مردم را مي سنجند، ظاهر عمل بايد با  تقواي و نيت خالص همراه باشد، لذا مردم خوب و بد اعمال را بر اساس ظواهر قضاوت مي کنند ولي خداوند متعال که عالم السِر وخفيات  هست ارزش اعمال را براساس تقوا.
 
ويژگي هاي  حضرت  امام حسن مجتبي(ع)  كرم حضرت است
 
 وي تصريح کرد:  امروز بنا بر روايتي  روز شهادت امام حسن مجتبي عليه السلام است يکي از ويژگي هاي حضرت امام حسن مجتبي(ع) كرم حضرت است. كريم اهل بيت است و اين شاخصه مشهور است يکي ديگر از ويژگي هاي  وجود نازنين امام حسن (ع) خلق خوش ايشان است.
 
وي بيان داشت: اگر بخواهم از خلق خوش امام حسن بگويم، همين يك چشمه كافي است كه جعده همسر و قاتل حضرت است. با سعايت‌هايي كه انجام شد، آماده شد به حضرت زهر بدهد. با وجود اينكه حضرت به او جفايي نكرده بود. وقتي هم زهر را داد، خيلي پشيمان شد.
 
امام جمعه فارسان به هشتم آبان ماه اشاره داشت و گفت: روز  دوشنبه 8 آبان چند مناسبت دارد. سالگرد شهادت نوجوان بسيجي شهيد محمدحسين فهميده در سال 1359 و روز نوجوان و بسيج دانش آموزي است.
 
وي تصريح کرد: اين شهيد بزرگوار و شهدايي مانند او همچون شهيد مرحمت بالازاده که به خاطر سن کم اجازه حضور در خط مقدم جبهه را نداشت، ولي با تمسک به سيره حضرت قاسم بن الحسن سلام الله عليه از مقام معظم رهبري دستخط جواز حضور در خط مقدم جبهه را گرفت.
 
بايد ضمن شناخت تهديدهاي دشمن راه هاي مقابله با آنها را آموخت

 وي همچنين به روز پدافند غيرعامل اشاره داشت و اظهار داشت: هشتم آبان ماه روز پدافند غيرعامل است. يعني دفاع غير مستقيم و دفاع نرم ضمن گراميداشت اين روز و آرزوي موفقيت براي همه کارکنان در اين حوزه عظيم و حساس عرض مي کنم گزينه هاي پدافندي براي مقابله با تهديدات بايد متنوع باشد. چون امروز دشمن براي تأثير تهديدات خود از ابزارها و روش هاي کهنه و تکراري چندان استفاده نمي کند.

وي اظهار داشت: بنابراين بايد ضمن شناخت تهديدهاي دشمن راه هاي مقابله با آنها را آموخت و به مردم عزيز هم که در اوليتيک در پدافند هستند، منتقل کرد تا نظام مقدس ما با کمک مردم در برابر تهديدها مقاوم باشد.
 
حجت الاسلام ملک پور در آستانه سيزده آبان ماه گفت: در آستانه سيزدهم آبان ماه روز ملي مرگ بر آمريکا و در آستانه فرارسيدن زمان اجرا و عملياتي شدن قانون به اصطلاح مادر تحريم‌ها هستيم و اين در حالي است که هنوز تکليف برجام هسته‌اي نامشخص است و در هاله‌اي از ابهام و اما و اگرها و گرفتار نقض هاي پي در پي به ويژه توسط آمريکاست که تازه زمزمه‌هاي برجام هاي موشکي و حقوق بشري هم به گوش مي‌رسد البته ملت شريف به ويژه جوانان غيور و انقلابي کشورمان در سيزدهم آبان ماه پاسخ قاطع و دندان شکني به آمريکا و اروپا و رژيم غاصب صهيونيستي خواهند داد.
 

وي تصريح کرد: بنده فعلاً به چند نکته بسنده مي‌کنم نکته اول برخي کشورهاي مرتجع و وابسته عرب در منطقه به ويژه عربستان با آمريکا همنوا شده اند و وزير امور خارجه عربستان با بي‌شرمي اعلام ميکنه از مواضع ترامپ در قبال ايران کاملاً حمايت مي‌کنيم.
 
اگر از جنايت هاي امريکا بگذريم از ال سعود نخواهيم گذشت
 
 وي تصريح کرد: و ما هرچي که پيش ميريم به کرامات امام راحل و عظيم الشان  و امام امت بيشتر پي ميبريم  اونجايي که فرمود اگر از صدام بگذريم، اگر مسأله قدس را فراموش کنيم، اگر از جنايت هاي امريکا بگذريم از ال سعود نخواهيم گذشت.
 
وي اظهار داشت: نکته دوم  اتهامات واهي عليه جمهوري اسلامي هرچند تازگي ندارد اما شرايط کنوني رو ببينيد دشمنان به اهداف منطقه‌اي خودشون نرسيدند و به فضل الهي ايران هميشه سرافراز بر توطئه هاي آمريکا بر فتنه مرموز و خطرناک داعش در عراق و سوريه و حل معضل اقليم کردستان با تعليق همه پرسي ايران به همه اين‌ها فائق آمده و اين نشان واضح از نفوذ و اقتدار غيرقابل انکار جمهوري اسلامي در منطقه است.
 
انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۷:۳۷

17 Jan 2020