۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۶
کد مطلب : ۲۰۰۶۹
جانشين نيروي قدس سپاه:

موقعيت شناسي، سند افتخار شهداي انقلاب اسلامي/ ملت ايران با تحريم هاي کوردلان از پا در نمی آید

شهيدان، سند زنده افتخار و مظلوميت نظام هستند که در تارک تاريخ عالم براي هميشه درخشانند.
موقعيت شناسي، سند افتخار شهداي انقلاب اسلامي/ ملت ايران با تحريم هاي کوردلان از پا در نمی آید
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، سردار اسماعيل قاآني در دومين يادواره شهداي شهرستان شهرکرد، با بيان اين که احيا و حاکم کردن نظام اسلام، هدف اصلي قيام هاي ملت ايران بوده است، گفت: ملت ايران فرزندان اهل بيت عصمت و طهارت اند که زير بيرق ولايت حرفشان در دنيا از ارزش و جايگاهي ارزشمند دارد و اين‌ امر به برکت ايثارگري هاي شهيدان است.

قاآني افزود: شهداي هشت سال جنگ تحملي و شهداي بدو انقلاب اسلامي، در اوج نابرابري و محروميت و با داشتن ايمان و باوري مستحکم، عزت و سربلندي را براي وطن خود به نمايش گذاشتند، اين شهيدان، سند زنده افتخار و مظلوميت نظام هستند که در تارک تاريخ عالم براي هميشه درخشانند.

جانشين فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به اينکه شهداي اين مرز و بوم جان ارزشمند خود را براي عزت و بقاي ايران به يادگار و ايثار گذاشتندافزود: علاوه بر اين، راه عزتمندانه زندگي کردن و خم نکردن سر بر استکبار از ديگر آموزه هاي شهداي گرانقدر ماست.

وي با تجليل از برگزاري اين يادواره، رساندن پيام عزت، اقتدار و عظمت نظام جمهوري ايران به بشريت را هدف اصلي برپايي اين گونه يادواره ها عنوان کرد و گفت: مجلسي که متعلق به شهدا باشد، تنها مجلس عزا نيست، مجلس عزت و سربلندي و افتخار هر مملکت و شهري است و محفلي براي بازخواني و بازسازي عزت، عظمت، شجاعت و شهادت مبتني بر دين است.

وي افزود: ملت ما ملتي است که در راه حفظ اسلام و ارزش‌هاي دين خداوند متعال، بالاترين سرمايه‌هاي خود را به ميدان آورد و  راه سربلندي و عزت را به جهانيان آموخت.

وي با بيان اينکه موقعيت شناسي و عمل به موقع، مهم‌ترين شاخصه و تدبير شهدا در دوران جنگ تحميلي است، خاطرنشان کرد: به موقع عمل کردن و شناخت دفيق از موقعيت يکي از مسائل ضروري و از اصول اوليه نظام جمهوري اسلامي ايران است که شهداي پرافتخار ما عنايت ويژه اي به آن داشتند.

فرمانده لشکر27 محمد رسول الله (ص) در جنگ تحميلي با اشاره به  اينکه اصل انکارناپذير موقعيت شناسي به عنوان شاخص اصلي حرکت شهدا از آن ياد مي شود، افزود: موقعيت شناسي از ديدگاه اهل بيت و  معصومين(ع) هم بارها تاکيد شده است و اين رمز ماندگاري انقلاب و اسلام از بدو تشکيل تا به امروز بوده است.

سردار قاآني بيان داشت: ايران اسلامي به خود مي بالد که درتنها مکتبي در دنيا قدم به عرصه وجود گذاشته است که تمامي رهبران و مديران اين مکتب در راه اسلام و عمل به وظيفه جان خود را ايثار کرده اند .

وي گفت:ملت ما با تکيه به اين آموزه‌هاي ديني در مقابل استکبار جهاني 36 سال ايستادگي نموده و کشتي انقلاب را در درياي پر از امواج توطئه‌هاي دشمن به سلامت عبور داده است.

اين مسول سپاه قدس کشور اذعان داشت: دشمني که بخواهد با تحريم ملت ايران را به زانو در بياورد بسيار کوردل و خبيث است چرا که هر کس در مکتب شهدا پرورش يابد، ديگر محال است که تسليم  زورگويي‌هاي استکبار و طاغوت شود.

مراسم يادواره 280 رزمنده کربلاي 5 استان و  883 شهيد شهرستان شهرکرد با حضور جمع کثيري از مردم، مسولين و خانواده هاي معظم شهدا در مصلي امام خميني (ره) شهرکرد برگزار شد.

انتهاي پيام/1024ج/510ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۵:۰۰

29 Dec 2019