۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳
کد مطلب : ۲۵۰۱۹
فرمانده سپاه بروجن در همايش ائمه جمعه و جماعات؛

گفتمان اقتصاد مقاومتي باید در مساجد تبيين شود

فرمانده سپاه بروجن با بيان اين که دشمن اکنون در مهد کودک ها نفوذ کرده و به دنبال تغيير افکار مردم در کشور است، گفت: بحث هاي مختلف گفتمان اقتصاد مقاومتي بايد در مساجد مطرح شود و دغدغه هاي مقام معظم رهبري مورد توجه قرار گيرد.
گفتمان اقتصاد مقاومتي باید در مساجد تبيين شود
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، سرهنگ پاسدار علي کيهاني صبح امروز در همايش ائمه جمعه و جماعات بروجن ضمن عرض تسليت به مناسبت ايام سوگواري سالار شهيدان و گراميداشت هفته احياي امر به معروف و نهي از منکر، اظهار داشت: مقام معظم رهبري در ديدار فرمانده هان سپاه نسبت به نفوذ سياسي و فرهنگي دشمن پس از برجام اعلام نگراني کردند.

کيهاني گفت: اگر ما در مساجد فعاليتهاي فرهنگي انجام مي دهيم به خاطر آن است که دشمن در سر مي پرواند تا در ايران اسلام آمريکايي را پياده سازد.

وي با مطرح کردن اين سوال که چرا دشمن از نفوذ بسيج نگران است، تصريح کرد: دشمن اکنون در مهد کودک ها نفوذ کرده و به دنبال تغيير افکار مردم در کشور است.

فرمانده سپاه بروجن با بيان اين که مساجد ماموريت دارند تا سبک زندگي اسلامي را تقويت کنند، افزود: دشمن به دنبال آن است تا به مردم القا کند که بدون آمريکا نمي توانيد زندگي خوب و راحتي داشته باشيد.

کيهاني ادامه داد: بحث هاي مختلف گفتمان اقتصاد مقاومتي بايد در مساجد مطرح شود و دغدغه هاي مقام معظم رهبري مورد توجه قرار گيرد.

وي، وظايف هيئت امنا، روحانيت و بسيج را سنگين دانست و افزود: در شوراي امر به معروف و نهي از منکر در بحث اداري، اقتصادي و گرانفروشي مسائل مختلفي وجود دارد که بايد در آن ورود پيدا کنيم.

کيهاني با اشاره به شهادت سردار همداني در سوريه، گفت: هميشه زماني که قلب هاي ما زنگار مي گيرد فضاي کشور را شهدا معطر ميکنند؛ منطقه امني که در آن زندگي مي کنيم از ايستادگي و رشادت شهدا است.

فرمانده سپاه بروجن با اشاره به برگزاري کنگره شهداي چهارمحال و بختياري، ادامه داد: کنگره شهدا فضاي استان را چهره شهدايي بخشيد که بايد آثارش تا سال هاي متمادي باقي بماند.

کيهاني در پايان ايجاد فضاي نشاط انگيز درر مساجد، پرداختن به شکل مهندسي مساجد(نقشه اسلامي)، استفاده از روحانيون با جاذبه
آشنا به مسائل مختلف، تلاش در جهت رفع کمبود روحانيت، ايجاد زمينه جهت عضويت خواهران در هيئت امناي مساجد، بروز کردن فعاليتاي مساجد، برگزاري نشست هاي تخصصي، جلوگيري از انحصاري شدن فضاي مساجد و ... را از جمله نکات تعاملي گروه هايي عنوان کرد که در مساجد حضور دارند.


انتهاي پيام1020ج /۵۴۰/ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۱:۴۹

7 Jan 2020