۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۱۱۰۶۹
پیگیری رسانه های استان کارساز شد:

تعاملات دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با شهرداری شهرکرد در خصوص جاده ی پرتردد منتهی به دانشگاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: در پی تصادفات مکرر در جاده دانشگاه آزاد و درخواست دانشجویان در خصوص اصلاح این جاده حادثه خیز در نشستی مشترک بین مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با مسئولین شهرداری شهرکرد و اعضای شورای اسلامی شهرکرد، مشکلات جاده منتهی به دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
تعاملات دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با شهرداری شهرکرد در خصوص جاده ی پرتردد منتهی به دانشگاه
به گزارش جهانبین نیوز، دکتر یاسین صعیدی افزود: در این نشست مسايل مختلف از جمله جاده دانشگاه آزاد و همچنين احداث مجتمع تفريحي در مزرعه تحقيقاتي شهركرد و بحث كارت بليطي كردن اتوبوس ها مطرح شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در این جلسه مقرر شد ۵۰۰۰ متر مربع از زمين مزرعه تحقيقاتي دانشگاه آزاد جهت ساخت مجتمع تفريحي تغيير كاربري يابد كه در خصوص اين كار شهرداري موافقت خود را در رابطه با تسريع در اين مورد اعلام و مجوز مربوطه را صادر نمايد.

شهردار شهرکرد هم در این نشست گفت: با توجه به بروز حوادث دلخراش مکرر در این جاده، با برآورد هزینه و همکاری بین دانشگاه های آزاد اسلامی، علوم پزشکی، آموزشکده فنی دختران شهرکرد و مدارس وابسته به آموزش و پرورش در یک مقطع کوتاه زمانی، معضلات این مسیر پر تردد مرتفع گردد تا در دراز مدت به صورت اصولی و مطابق با طرح تفصیلی شهر، جاده ی کنار گذر توسط اداره راه و شهر سازی انجام شود.

نورالله غلامیان در خصوص ایاب و ذهاب دانشجویان دانشگاه هم اظهار امیدواری کرد: تا پایان آذر ماه سال جاری اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی در خط دانشگاه آزاد کارت بلیطی خواهند شد.

وی گفت: در خصوص اصلاح وضعيت موجود جاده شهركرد – دانشگاه آزاد جلسه پليس راهور، دانشگاه علوم پزشكي، دانشگاه آزاد، راه و شهرسازي، فرمانداري و شورای ترافیک تشكيل و نسبت به تهيه طرح ترافيكي بر اساس وضع موجود اقدام و برآورد هزينه صورت پذيرد.

در اين راستا مقرر شد دستگاه هاي متولي هزينه هاي اجرايي را متقبل شده و دبيرخانه تشكيل و پيگيري جلسات توسط دانشگاه آزاد شهركرد صورت گيرد.

منبع: روابط عمومی دانشگاه آزاد شهرکرد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۳:۳۲

29 Dec 2019