۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۳۳۹۳۹

براي داشتن شهري زيبا نيازمند تلاش و پيگيري مسئولين هستیم

شهر باباحيدر داراي عقب‌ماندگي‌هاي بسياري در بخش‌هاي مهم و زيرساخت‌هاي شهري، امکانات رفاهي، ورزشي، بهداشتي، گردشگري است براي داشتن شهري زيبا نيازمند تلاش و پيگيري مسئولين هستیم.
براي داشتن شهري زيبا نيازمند تلاش و پيگيري مسئولين هستیم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اهالي شهر باباحيدر در خصوص رفع مشکلات شهر باباحيدر با دکترعلي کاظمي نماينده مردم اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي بيان کردند: با توجه به اين که در سال‌هاي گذشته کمتر به اين شهر توجه شده است و داراي عقب ماندگي هاي بسياري در بخش هاي مهم زيرساخت هاي شهري، امکانات رفاهي، ورزشي، بهداشتي، گردشگري است براي داشتن شهري زيبا نيازمند تلاش و پيگيري مسئولين محترم شهري، استاني و کشوري در شناسايي و رفع معضلات موجود مي باشد لذا موارد ذيل جهت اطلاع و مساعدت و تلاش حضرتعالي و مسئولين محترم موارد زير بازگو مي‌شود.
 
-1
فاضلاب شهرباباحيدر يکي از نيازهاي اساسي و بهداشتي شهر است که چندين سال است از طرف شوراي شهر پيگيري شده است و در ابتدا قرار بر آن بوده به صورت مشارکتي انجام شود و پس از حضور جنابعالي و پيگيري هاي انجام شده  قرار بر آن شد از ماده 21 انجام شود ولي متاسفانه تا به امروز انجام آن قطعي نشده و اعتباري در نظر گرفته نشده است.
 
-2فرهنگسراي شهر باباحيدر که زمين آن در دوره اول شوراي شهر خريداري شده و در سال‌هاي بعد پروژه آن شروع شده است و پس از چند سال وقفه براي تکميل ان در چند سال اخير اعتبار تخصيص داده شده است ولي متاسفانه تکميل نشده است.
 
-3 زمين_چمن_فوتبال شهر باباحيدر که يکي ديگر از نيازهاي ورزشي شهر است و با توجه به پيگيري‌هاي انجام شده در سه سال اخير اعتبار اندکي تخصيص داده شده است ولي متاسفانه هنوز تکميل نشده است و نياز به پيگيري بيشتر دارد.
 
-4پروژه فرهنگي ورزشي عبادي مصلاي شهرباباحيدر که با پيگيري هاي امام جمعه بخش، ستاد وشوراي شهر و اقشار مختلف شهر شروع شده است متاسفانه بودجه لازم براي تکميل و پيشرفت مورد انتظار آن تامين نشده و متوقف شده است و هيچ گونه وجهي براي ادامه پروژه وجود ندارد، متاسفانه جاده اصلي شهر در حال ريزش مي باشد لذا همت جنابعالي و ديگر مسئولين را براي تامين بودجه مي طلبد.

-5خيابان ها و معابر سطح شهر  هر چند در سه سال اخير از طرف شوراي شهر و شهرداري مورد توجه ويژه قرار گرفته شده است واقدامات عمراني بسيار مناسبي در جهت سنگ فرش پياده روها، جدول بندي، و آسفالت معابر انجام شده است که هنوز معابر و خيابان هاي بسياري وجود دارد که نياز به اسفالت و جدول است.

-6با توجه به اين که جوانان شهر براي استفاده از استخر به مرکز شهرستان و استان مراجعه مي نمايند ساخت استخر يکي ديگر از نيازهاي جوانان شهر است که انشالله با رايزني هاي جنابعالي ساخت استخر زودتر شروع شود.
 
-7متاسفانه شهر ما از داشتن پمپ بنزين و گاز محروم است و اين شهر نياز مبرم به ساخت پمپ بنزين و گاز دارد.

-8تکميل سد باباحيدر تامين و تخصيص اعتبار براي اتمام اين پروژه و پرداخت بدهي اين پروژه به کارگاران و پيمانکاران آن در سال 96 يکي ديگر از خواسته هاي بحق مردم اين شهر و شهرستان مي باشد.

-9يکي از خواسته هاي مردم اين شهر براي ساخت سد دريافت حقابه براي زمين هاي ديم و تخصيص آب جهت پروژه هاي زير بناي شهر از جمله گردشگري و فضاي سبز است با توجه به مطلع شدن شوراي شهر از نيات آب منطقه اي مبني بر تشکيل تعاوني حقابه بران و اعلام اين موضوع که به زمين هاي ديم حقابه داده نمي‌شود لذا از شما خواهشمنديم با رايزني آب منطقه اي و جهاد کشاورزي ترتيبي اتخاذ نمايد که به زمين هاي ديم آب تخصيص داده شود.
 
-10شهر باباحيدر از داشتن فضاي سبز و پارک محروم است اقداماتي از طرف شهرداري صورت گرفته است اما به دليل نداشتن  منابع مالي ناقص مانده است و براي تکميل مورد نظر نياز به تامين اعتبار است.
 
-11با توجه به اين که  چند سالي است از لحاظ تقسيم بندي کشوري شهرباباحيدر  به بخش تبديل شده است لزوم وجود ادارات و نمايندگيآ نها در بخش لازم به نظر مي رسد لذا پيگيري استقرار ادارات در بخش يکي ديگر از خواسته هاي به حق مردم از نماينده محترم و مسئولين شهر است.

12-فراهم کردن امکانات اموزشي و نرم افزاري و سخت افزاري مدارس سطح شهر در جهت پيشرفت تحصيلي دانش اموزان شهر باباحيدر خواسته معقول و مهم براي مردم و دانش‌آموزان شهر است.

13-تعريض خيابان امام خميني (ره) شهرباباحيدر يکي ديگر از خواسته هاي به حق مردم شريف باباحيدر است.  با توجه به کم عرض بودن خيابان اصلي عدم وجود پياده رو هاي مناسب و نبودن جاي پارک وسائل نقليه باعث ايجاد مشکلاتي در عبور و مرور سطح شهر شده است لذا اتخاذ راهکاري مناسب جهت تعريض خيابان اصلي شهر از سوي مسئولين ذير ربط ضروري است.

خواهشمنديم دربر آورده کردن خواسته ها و رفع مشکلات اين شهر ما را ياري نماييد.

باباحيدر يکي از شهرهاي استان چهارمحال و بختياري ايران است. اين شهر در 45 کيلومتري شهرکرد قرار دارد.


انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۸:۴۱

27 Dec 2019