۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۲۹۷۰۹
امروز صورت گرفت؛

ديدار شهردار و اعضاي شوراي اردل با معاون تخصصي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام+تصوير

شهردار و اعضاي شوراي شهر اردل در راستاي پيگيري مطالبات مردم و توسعه شهرستان با مهندس شريف اسدي معاون تخصصي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام ديدار کردند.
ديدار شهردار و اعضاي شوراي اردل با معاون تخصصي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام+تصوير
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، شهردار و اعضاي شوراي شهر اردل در راستاي پيگيري مطالبات مردم و توسعه شهرستان با مهندس شريف اسدي معاون تخصصي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام ديدار کردند.
افشين خليلي اردلي عضور شوراي شهر اردل در اين ديدار گفت: از مسئولان مي‌خواهيم تا به مردم شهيدپرور شهرستان اردل که بيش از ۱۰۰ شهيد را تقديم انقلاب و نظام کرده‌اند و همواره مردمي ولايتمدار و در خط رهبري بوده و در تمام صحنه‌ها حضور داشته و دارند به طور شايسته‌اي خدمات ارائه کنند.
خليلي با بيان اينکه شهرستان اردل نسبت به شهرستان‌هاي ديگر محروم‌تر و کم‌توسعه‌تر است افزود: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تامين جلب رضايت آنان دلبستگي‌شان به نظام را نيز بيشتر مي‌کند و لذا نياز به رايزني بيشتر با مسئولان نظام داريم.

وي با بيان اينکه شهر ستان اردل دچار يک سري مشکلات زيربنايي و اساسي است، گفت: از مسئولان عالي رتبه نظام مي‌خواهيم تا کمک کنند و ابزار و منابع لازم را در اختيار مسئولان محلي بگذارند تا بتوانيم مشکلات سر به مهر شده اين شهرستان را پس از گذشت سال‌ها رفع کنيم.

مهندس شريف اسدي معاون تخصصي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در اين ديدار قول مساعدت و پيگيري مطالبات مردم شهرستان اردل را داد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۳:۵۶

27 Dec 2019