۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۳۲۷۶۹
رئيس اداره بهزيستي شهرستان کيار:

بسياري از آسيب هاي اجتماعي ناشي از عدم اطلاعات و آموزش هاي بروز مردم و خانواده هاست

رئيس اداره بهزسيتي شهرستان کيار دليل بروز بسياري از نابهنجاري هاي موجود اجتماع را ناشي از اطلاعات قديمي مي داند و معتقد است بسياري از آسيب هاي موجود در اجتماع با آموزش هاي درست و دقيق و به موقع مي توان حل کرد.
بسياري از آسيب هاي اجتماعي ناشي از عدم اطلاعات و آموزش هاي بروز مردم و خانواده هاست
گزارش جهانبین به نقل از  پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار:
حکمي در گفتگو با پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار گفت: متاسفانه با پيشرفت تکنولوزي شاهد بروز نآآرامي ها و مشکلات بسيار عديده اي در سطح جامعه هستيم به طوري که با آموزش هاي گذشته نمي توانيم از بروز اين مشکلات جلوگيري کنيم يا اينکه مشکلات ايجاد شده را درمان نمائيم.
وي گفت: در سال ها و ماههاي اخير شاهد رشد روز افزون طلاق و نابساماني ازدواج جوانان و بروز مشکلات متعدد در جامعه مان هستيم که اغلب آن ها ناشي از عدم آموزش درست و مناسب و عدم برخورداري از اطلاعات بروز و مفيد است.
رئيس اداره بهزيستي شهرستان کيار افزود: در روزگاري که پيشرفت تکنولوزي به ساعت شده است هيچکسي را ياراي تقابل و مبارزه با آن را نيست اما مي توانيم آموزش هاي صحيح استفاده از تکنولوژي را در اختيار جوانان و خانواده ها قرار دهيم تا بتوانيم با اين اقدام جواناني آگاه و خانواده هاي متعادل را پرورش دهيم و هم اينکه از تکنولوزي براي کمک به مردم و جامعه بهرره گيري کنيم نه اينکه خودمان دستآويز دستگه ها و ماشين آلاتي شويم که در واقع متعلق به ما هستند.
انتهاي پيام/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۳۳:۲۵

12 Jan 2020