۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵
کد مطلب : ۳۷۷۱۹
استاندار چهارمحال وبختياري:

تکميل جاده گورميزه دراولويت کاري اداره کل راه و شهرسازي قرار گيرد

استاندار چهارمحال وبختياري گفت:براي اينکه شهرستان اردل از بن بست خارج شود و توسعه پيدا کند نياز است که هرچه زودتر جاده گورميزه بازگشايي شود لذا لازم است اين پروژه دراولويت کاري اداره کل راه و شهرسازي قرار گيرد.
تکميل جاده گورميزه دراولويت کاري اداره کل راه و شهرسازي قرار گيرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، اقبال عباسي استاندار چهارمحال وبختياري در جلسه شوراي اداري شهرستان اردل که با حضور مسئولين استاني و شهرستان در سالن جلسات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد گفت: شهرستان اردل را مي‌توان يک شهرستان نمونه توريستي گردشگري طبيعي قلمداد کرد و ظرفيت‌‌هاي گردشگري شهرستان اردل بايد مورد استفاده قرار گيرد.


اقبال عباسي با بيان اينکه شهرستان اردل ظرفيت‌هاي بسياري وجود دارد که مي‌تواند محور توسعه اين شهرستان قرار گيرد، گفت: براي اينکه شهرستان اردل از بن بست خارج شود و توسعه پيدا کند نياز است که هرچه زودتر جاده گورميزه بازگشايي شود لذا لازم است اين پروژه دراولويت کاري اداره کل راه و شهرسازي قرار گيرد.

وي گفت: درست است که اين شهرستان سرشاخه کارون ۴ و قطب پرورش ماهي در استان است اما لازم است مسئولين براي معرفي اين مناطق زيباي گردشگري اقدامات اساسي انجام دهند و اگر لازم باشد از سرمايه گذاران خصوصي برا توسعه اين بخش استفاده کنند.

استاندار چهارمحال وبختياري در پايان از مسئولين خواست که اگر حرفي مي زنند به آن عمل کنند و اين کار شايسته مردم نيست که مسئولين با وعده هايشان سالها مردم را سردرگم کنند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۶:۱۹

10 Jan 2020