۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۲۷۴۵۹
المنار؛

نصرالله: آل‌سعود جام کینه‌ها را سر می‌کشد/ مقاومت در اقتدار کامل است

سید حسن نصرالله گفت: القاعده و داعش بر عدن در یمن با کمک و حمایت عربستان مسلط شدند و این عربستان است که جنوب یمن را تحویل داعش داده است حال سعودی‌ها می‌خواهند با داعش در سوریه مبارزه کنند؟
نصرالله: آل‌سعود جام کینه‌ها را سر می‌کشد/ مقاومت در اقتدار کامل است
به گزارش جهانبین نیوز، به نقل از سایت شبکه المنار؛ سید حسن نصرالله امشب در مراسم بزرگداشت رهبران و فرماندهان شهید مقاومت با شعار «مقاومت هرگز شکست نمی‌خورد»، تحت عنوان مراسم وفاداری به فرماندهان شهید در مجتمع سیدالشهداء(ع) در جنوب بیروت سخنرانی کرد.

سید حسن نصرالله در ابتدای سخنرانی با یادآوری سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: این سالروز را به مقام معظم رهبری آیت‌الله خامنه‌ای و برادرانمان در ایران و دولت و مردم این کشور تبریک می‌گوییم و آرزوی عزت و اقتدار و پیشرفت بیش از این را برای این کشور داریم.

نصرالله همچنین با تسلیت یازدهمین سالگرد ترور «رفیق حریری» نیز گفت: با وجود اختلاف و خصومت با برخی ورثه رفیق حریری، واجب اخلاقی است که تسلیت و احساسات خود ابراز کنیم.

سید حسن نصرالله تاکید کرد که رهبران شهید راه مقاومت که با نام و ایثارگری هایشان همواره در کنار ما هستند، بخشی از جنگ باز ما با دشمن صهیونیستی آمریکایی هستند.

وی افزود: ما در آستانه یک‌ساله شدن تجاوز سعودی آمریکایی به کشور یمن هستیم که وحشیانه‌ترین جنایات در کشتار و ویرانگری را علیه ملت یمن مرتکب می‌شوند، ولی ارتش و کمیته‌های مردم یمن همچنان بزرگترین حماسه‌ها را در دفع تجاوزات رقم می‌زنند و به تمام یمنی‌های استوار ثابت‌قدم که مظلومیت انسان و تاریخ را نشان می‌دهند، تبریک می‌گویم.

نصرالله گفت: همچنین در پنجمین سالگرد آغاز انقلاب بحرین قرار داریم که با وجود سرکوبگری و کشتار همچنان ادامه دارد و ثابت کرده است که مردم بحرین همچنان صاحب اراده هستند.

نصرالله افزود: ائتلاف کشورهای سنی با اسرائیل علیه ایران به سود تل آویو است و فرصت دومی که در اختیار اسرائیل است، به تعبیر خودشان تغییر نظام سوریه است. سقوط ارتش و نظام سوریه ضربه‌ای محکم بر محور مقاومت است چرا که ارتش سوریه یکی از نیروهای مشارکت کننده در هرگونه نبرد علیه اسرائیل بوده است.

در شرایط کنونی هماهنگی میان ادبیات رسانه‌های اسرائیلی و رسانه‌های عربی به ویژه رسانه‌های سعودی و کشورهای حاشیه خلیج فارس وجود دارد که آن معرفی ایران، نظام سوریه و حزب الله به عنوان دشمن و نادیده گرفتن دشمن واقعی یعنی اسرائیل است.

دبیرکل حزب الله با اشاره به اینکه هدف اصلی از معرفی ایران و مقاومت به عنوان تهدید، ایجاد جنگ مذهبی میان شیعه و سنی است ابراز داشت که نشان دادن منازعات سیاسی یمن، بحرین، لبنان و عراق به عنوان جنگ مذهبی در راستای منافع اسرائیل است.

وی افزود: اسرائیلی‌ها در نشست‌های اخیر خود، فهمیده‌اند که فروپاشی نظام سوریه ممکن نیست و با وقاحت تمام تجریه سوریه را خواستار شده است و حکومت‌های سنی،علوی و کردی سخن می‌گویند.

وی با اشاره به اینکه سرنگونی نظام سوریه در راستای منافع اسرائیل است تاکید کرد که اسرائیل به دنبال ضربه زدن به مقاومت از طریق بحران سوریه است.

دبیر کل حزب الله در ادامه گفت: اسرائیلی ها در خلال یک سال گذشته در نشست ها و سخنرانی های خود بر تقویت حزب الله و پیشرفته شدن تسلیحات موشک ها و سازماندهی آن سخن گفتند و حزب الله را سومین تهدید برای خودشان دانستند.

وی با بیان اینکه صهیونیست ها از جنگ سوم لبنان سخن می گویند تصریح کرد که حزب الله خطری اساسی برای طرح صهیونیست ها و مانعی در برابر خواست ها و مطامع آن است.

نصرالله گفت: مقاومت در اقتدار کامل است و ما در محور مقاومت اخیرا به پیروزی ها بزرگی در سوریه بویژه در ریف حلب و لاذقیه دست یافتیم. این مسئله باعث شد که عربستان با سر کشیدن جام کینه به همراه ترکیه رو به دخالت زمینی در سوریه به بهانه مبارزه با داعش در چارچوب ائتلاف امریکایی بیاورند و این تحول مهمی است حال چه رخ دهد و چه رخ ندهد.

آیا اکنون عربستان و ترکیه بر داعش در الرقه، دیرالزور و شمال حلب پیروز شدند؟ اکنون ترکیه و عربستان بیدار شدند چون این دو کشور شکست خوردند.

دبیرکل حزب الله تاکید کرد: القاعده و داعش بر عدن در یمن با کمک و حکایت عربستان مسلط شدند و این عربستان است که جنوب یمن را تحویل داعش داده است حال سعودی ها می خواهند با داعش در سوریه مبارزه کنند؟

وی تصریح کرد: جنگ روانی اثری نخواهد داشت و ما عقب نشینی نمی کنیم هرگز تسلیم نمی شویم و ضعف نشان نخواهیم داد و به مسیرمان در حفظ آمادگی نظامی و حفظ انسجام نیروی انسانی ادامه می دهیم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۴:۰۵

11 Jan 2020