۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۳۳۴۸۹
سرپرست تبليغات اسلامي اردل خبر داد

برگزاري چهار مراسم محوري ويژه شهادت حضرت فاطمه (س) در شهرهاي اردل

سرپرست تبليغات اسلامي اردل گفت: همزمان با فرارسيدن ايام فاطميه دوم چهار مراسم محوري ويژه شهادت حضرت فاطمه(س)در شهرهاي شهرستان اردل برگزار مي شود.
برگزاري چهار مراسم محوري ويژه شهادت حضرت فاطمه (س) در شهرهاي اردل
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، جلسه ستاد شئون فرهنگي به مناسبت مراسم عزاداري شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور اعضاء در دفتر امام جمعه شهر اردل برگزار شد.

حميد بهرامي سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل در اين جلسه ضمن تسليت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: هدف از برگزاري جلسه، برنامه ريزي دقيق و منظم در روز شهادت آن بانوي بزرگوار است.

بهرامي اظهار کرد: حضرت زهرا (س) الگوي کامل رفتار، اخلاق، همسرداري، تربيت فرزند، حضور موفق زن مسلمان در عرصه هاي اجتماعي، سياسي و علم و تقوا است که بايد بيشتر به جوانان معرفي شود.

وي با بيان اينکه در ايام فاطميه دوم چهار مراسم محوري ويژه شهادت حضرت فاطمه (س) در شهرهاي اردل، کاج، دشتک و سرخون با حضور اساتيد نخبه قم برگزار مي شود افزود: ايام فاطميه با توجه به آمادگي مخاطبان، فرصت بسيار مناسبي براي توسعه فرهنگ فاطمي در جامعه است و بايد در برگزاري برنامه ها علاوه بر مرثيه سرايي و روضه خواني، شخصيت، زندگاني، علم و فضل آن حضرت نيز تبيين شود.

در ادامه مسئولين ذيربط و مسئولين هيات مذهبي در خصوص برگزاري هرچه با شکوهتر مراسمات عزاداري حضرت فاطمه (س) در شهرستان نقطه نظرات خود را بيان کردند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۵:۱۵

27 Dec 2019