۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۳۶۴۵۹
خطيب موقت نماز جمعه بروجن:

امام حسين(ع) الگوي مبارزه با ظلم/استقبال از شهيد حججي تداعي کننده تشييع امام (ره) بود

خطيب موقت نماز جمعه بروجن ضمن بيان اين که تجليل مردم ايران از پيکر مطهر شهيد محسن حججي تداعي کننده تشييع امام(ره) بود، افزود: گاهي متاسفانه ملاک و معيار برخي ها در عزاداري ها حمل طبل هاي بزرگ است که هم موجب آزار و اذيت مردم مي شود و هم خلاف شرع است.
امام حسين(ع) الگوي مبارزه با ظلم/استقبال از شهيد حججي تداعي کننده تشييع امام (ره) بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام سيد محمد تقوي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي، اظهار داشت: داعش به خيال باطل خود گمان مي کرد اگر با شهيد محسن حججي خشن و با قساوت برخورد کند ديگر ريشه مبارزه و مخالفت با اين غده سرطاني خشکيده مي شود

وي با بيان اين که تجليل مردم ايران از پيکر مطهر شهيد محسن حججي تداعي کننده تشييع امام(ره) بود، افزود: اخلاص و تشخيص به موقع باعث شد تا شهيد حججي اين چنين نزد مردم عزيز شود.

حجت الاسلام تقوي افزود: دشمنان بدانند با اين جنايت ها و خيانت ها نه تنها نمي توانند ريشه مبارزه را بخشکانند بلکه مصمم تر هم مي شوند.

وي با بيان اين که در طول تاريخ شهداي بسياري داريم که مظلومانه به شهادت رسيده اند، گفت: استقبال مردم از شهيد حججي پيامي است به افرادي که به طريق مختلف سعي مي کنند ملت ايران را به بيراه بکشانند.

خطيب موقت نماز جمعه بروجن ضمن بيان اين که تشييع پيکر شهيد حججي نقشه هاي شوم دشمنان را نقش بر آب کرد، افزود: در عزاداري هاي ماه محرم ملاک بايد رضايت سيد الشهدا(ع) باشد.

امام حسين(ع) الگوي مبارزه با ظلم

وي ادامه داد: گاهي متاسفانه ملاک و معيار برخي ها در عزاداري ها حمل طبل هاي بزرگ است که هم موجب آزار و اذيت مردم مي شود و هم خلاف شرع است.

تقوي ضمن بيان اين که امام حسين(ع) با قيامش اسوه و الگو شد، ادامه داد: ايستادن در برابر باطل از درس‎هاي مهم عاشورا است و بايد اين درس در بين نسل‌ها دست به دست شده تا بشريت به اهميت موضوع پي ببرند.

وي در ادامه با بيان اين مطلب که امام حسين(ع) صرفا مربوط به عاشورا نيست، ادامه داد: برخي ها نذري هاي خود را با ترافيک و اسراف زياد در روزهاي تاسوعا و عاشورا صرف مي کنند در حالي که مي شود نذري ها را تبديل به پول و کالا کرد و در اختيار خانواده هاي نيازمند و فقير قرار داد.

گراميداشت روز آتش نشاني و شهادت جمعي از سرداران در سانحه سقوط هواپيما در سال ۶۰ از ديگر محورهاي خطبه هاي نماز جمعه شهر بروجن بود.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۹:۱۴

30 Dec 2019