۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۳۷۱۷۹
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل خبر داد

نجات معلم روستاي صعب العبور دهدلي با تلاش 12 ساعته تکنسين هاي اورژانس

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل از نجات معلم روستاي صعب العبور دهدلي از دهستان ديناران با تلاش تکنسين هاي فوريت پزشکي اوژانس 115 اين شهرستان خبرداد.
نجات معلم روستاي صعب العبور دهدلي با تلاش 12 ساعته تکنسين هاي اورژانس
به گزارش جهانبین نیوز، اسماعيل اميدي سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: طي تماس تلفني با مرکز اورژانس ۱۱۵ شهرستان اردل مبني بر کاهش ناگهانی سطح هوشياري معلم روستاي صعب العبور دهدلي از دهستان ديناران شهرستان اردل پس از بررسي هاي لازم و گزارش مسئول فوريت هاي شهرستان به سرپرست شبکه و هماهنگي ايشان با واحد EOC استان درخصوص انجام ماموريت از طريق اورژانس زميني يا اورژانس هوايي نهايتا تصميم بر اعزام آمبولانس پايگاه ۱۱۵ ليرابي شد.

اميدي افزود: در اين ماموريت پرسنل اورژانس به وسيله آمبولانس کمک دار و در جاده هايي خاکي و پرپيچ و خم و صعب العبور خود را حدود ساعت ۱۲ ظهر به آخرين نقطه قابل دسترسي رساندند.

وي بيان کرد: پس از چند ساعت پياده روي و همچنين حمل مصدوم توسط اهالي، تکنسين ها بر بالين بيمار حاضر شدند و بررسي علائم حياتي و اقدامات درماني اوليه را انجام دادند و حدود ساعت ۲۰ بيمار را به بيمارستان امام رضا (ع) اردل انتقال دادند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل از تلاش ساسان رئيسي و مصيب رجب زاده از تکنسين هاي ۱۱۵ شهرستان اردل در اين ماموريت که جان يک معلم را نجات دادند قدرداني کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۵:۵۰

29 Dec 2019