۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۳۸۱۶۹
پرستار نمونه شهرستان اردل:

شغل پرستاري لذت بخش‌ترين شغل سخت دنياست/پرداخت کارانه ها مهمترین مطالبه پرستاران از دولت است

پرستار نمونه شهرستان اردل گفت: يکسالي است که معوقات کارانه پرستاران پرداخت نشد انتظار داريم از دولت محترم که تا پايان سال جاري براي پرداخت معوقات اقدام نمايد.
شغل پرستاري لذت بخش‌ترين شغل سخت دنياست/پرداخت کارانه ها مهمترین مطالبه پرستاران از دولت است
به گزارش جهانبین نیوز، خانم رويا صابري پرستار نمونه شهرستان اردل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه ضمن تبريک ميلاد با سعادت حضرت زينب (س) و روز پرستار اظهار داشت: ۱۳ سال است که در شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل مشغول به كار هستم و در تمام اين سال ها با تمام علاقه به ارائه خدمات مشغول بوده ام و نسبت به شغلم، هميشه احساس خيلي خوبي داشتم.

صابري با بيان اينکه شغل پرستاري لذت بخش ترين شغل سخت دنياست افزود: اگرچه پرستاران سخت ترين شغل را دارند ولي بيشترين اجر و مزد را هم نزد خداوند دارند چراکه رفع گرفتاري از بيماران در مکتب ما اجر و مزد فراوان دارد.

وي در ادامه زبان به گلايه از دولت گشود و افزود: يکسالي است که معوقات کارانه پرستاران پرداخت نشد انتظار داريم از دولت محترم که تا پايان سال جاري براي پرداخت معوقات اقدام نمايد.

اين پرستار نمونه در پايان اظهار کرد: به روز‌ رساندن پرداخت کارانه‌ها از دغدغه‌هاي پرستاران است انشالله وعده هايي که دولت در اين خصوص دادن به تحقق برسد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۵:۴۶

29 Dec 2019