۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۹
کد مطلب : ۱۷۱۹۹
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر:

دانش آموزان رتبه زیر هزار کنکور به مکه مشرف می‌شوند

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: دانش آموزان مجتمع‌های دانش آموزی، با کسب رتبه زیر هزار کنکور به مکه و مدینه مشرف می‌شوند.
دانش آموزان رتبه زیر هزار کنکور به مکه مشرف می‌شوند
به گزارش جهانبین نیوز، وحید قبادی دانا رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اظهار داشت: برای قدردانی از اعضای مجتمع‌های دانش آموزی هر دانش آموزی که رتبه زیر هزار کنکور را کسب کند به زیارت مکه و مدینه مشرف می‌شود.

قبادی دانا با اشاره به کسب رتبه های برتر اعضا مجتمع های دانش آموزی در کنکور سراسری افزود: دو دانش آموزی هم که امسال رتبه های سه رقمی آورده اند مشمول این جایزه می شوند.

وی به روش آموزشی هم سالان در مجتمع های دانش آموزی اشاره کرد و گفت: دانش آموزان در مجتمع‌های دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر با هم زندگی می‌کنند و با روش آموزشی «هم سالان» در کنار هم درس می‌خوانند و به شکل اردویی به کسب علم و تجربه می‌پردازند.

قبادی دانا از این نوع آموزشی به عنوان یک روش مناسب نام برد و اضافه کرد: در خیلی از مدارس خوب تهران از روش کار گروهی برای تدریس استفاده می شود.

وی افزود: این روش در مجتمع‌های دانش آموزی هم استفاده می شود و دانش آموزان با این روش علاوه بر یادگیری بیشتر به اصل انسانیت در هلال احمر هم عمل می‌کنند، بطوریکه فردی که درس را خوب یاد گرفته است به دیگر همکلاسان خود درس را آموزش می‌دهد.

به گزارش هلال احمر، قبادی دانا در این باره افزود: دانش آموزان با ارائه آموزش ها به یکدیگر به نوعی از خودگذشتگی انجام می دهند و اصل انسانیت را به جا می آورند.

وی از دانش آموزان مجتمع‌های دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر و همت آنها تشکر کرد و گفت: دانش آموزان مجتمع‌های دانش آموزی مودب و کوشا هستند و در اخلاق و ادب نمونه اند. از تلاش آنها و مربیان مختلف این مجتمع ها و همتی که دارند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام مشهد

قبادی دانا در ابتدای ورود به مشهد مقدس به همراه شرکت کنندگان در اردوی شکرانه با حضور بر سر مزار شهدای گمنام واقع در جبل النور مشهد با قرائت فاتحه به مقام والای آنان ادای احترام کردند.

وی در مراسم عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا با ذکر خاطره ای از یکی از شهدای دفاع مقدس و نحوه شهادت وی خطاب به اعضای مجتمع‌های دانش آموزی هلال احمر گفت: فعالیت شما مانند جوانانی است که در دفاع مقدس زمانی که دشمن به کشور حمله کرد، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای حفظ دین و میهن اسلامی فدا کردند.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر خاطرنشان کرد: شما نیز امروز همان راه جوانان دفاع مقدس را طی می‌کنید زیرا وقت و عمر خود را در اختیار هموطنان و همنوعان تان قرار داده اید که کار بزرگی است.

انتهای پیام/خ ز/
مرجع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۲:۲۲

30 Dec 2019