۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۲۳۵۸۹

بی توجهی مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان ، رنج مردم روستای دزک !!

بحران بی آبی در روستای دزک از توابع شهرستان کیار وارد سومین ماه خود شده و توجه نکردن مسئولین آب و فاضلاب روستایی استان به این مشکل باعث نارضایتی اهالی این روستای با جمعیت بیش از شش هزار نفر شده است.
بی توجهی مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان ، رنج مردم روستای دزک !!
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از جوان طبق گفته های اهالی این روستا فقط چند ساعت آب در لوله های آب شرب این روستا جریان دارد و باعث شده مردم با سختی مواجه و سلامتی آنان بطور جدی به خطر بیفتد.

به گفته یکی از اهالی روستای دزک قطعی مکرر آب در روزهای گرم تابستان علاوه بر مشکلات عدیده مسائل بهداشتی مردم را با مشکل مواجه کرده است.

یکی دیگر از اهالی روستای دزک در این خصوص گفت : آب یعنی زندگی فقط کافی است یک لحظه به نبود آب فکر کنیم و ببینیم آب آشامیدنی در خانه نداریم چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا مدیر عامل آب و فاضلاب روستائی استان که در بهترین نقطه شهرکرد زندگی می کند تحمل قطعی مکرر آب و آن هم حدود سه ماه متوالی را دارد ؟!

یکی دیگر از اهالی در این خصوص گفت : انتخاب پیمانکار مدتهاست صورت گرفته اما به دلایل نامعلومی هنوز عملیات اجرایی حفر چاه شروع نشده است و با توجه به اینکه در استان پیمانکاران زیادی وجود دارد چرا در این خصوص تسریع یا جابجایی صورت نمیگیرد؟!

وی گفت با وجود اینکه جیره بندی آب در این روستا انجام می شود متاسفانه باز هم مشکل کم آبی وجود دارد .
وی گفت : از مسئولین میخواهیم هر چه سریعتر فکری برای حل این مشکل کنند.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۳۰:۱۸

1 Jan 2020