۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۳۷۵۳۹
واکنش ائمه جمعه و مسئولان چهارمحال و بختیاری در واکنش جا به جایی پایتخت اسرائیل

رئیس جمهور آمریکا دیوانه‌ایی بیش نیست/اقدامات آمریکا شکست رژیم اسرائیل را سرعت می بخشد/ دومینوی نابودی اسرائیل آغاز شده

اقدام اخیر ترامپ در اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل واکنش بسیاری از مسلمانان در کشورهای اسلامی را به دنبال داشت، چهارمحال و بختیاری نیز از این امر مستثنی نبوده و مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور این استان روز جمعه و بعد از نماز جمعه با حضور در تظاهرات ضد آمریکایی-اسرائیلی خشم و انزجار خود را از این اقدام رئیس جمهور آمریکا اعلام داشتند. همچنین برخیاز ائمه جمعه و نمایندگان مجلس در استان در پاسخ به این اقدام ترامپ واکنش نشان دادند.
رئیس جمهور آمریکا دیوانه‌ایی بیش نیست/اقدامات آمریکا شکست رژیم اسرائیل را سرعت می بخشد/ دومینوی نابودی اسرائیل آغاز شده
به گزارش جهانبین نیوز، اقدام اخیر ترامپ در اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل واکنش بسیاری از مسلمانان در کشورهای اسلامی را به دنبال داشت.


چهارمحال و بختیاری نیز از این امر مستثنی نبوده و مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور این استان روز جمعه و بعد از نماز جمعه با حضور در تظاهرات ضد آمریکایی-اسرائیلی خشم و انزجار خود را از این اقدام رئیس جمهور آمریکا اعلام داشتند. همچنین برخیاز ائمه جمعه و نمایندگان مجلس در استان در پاسخ به این اقدام ترامپ واکنش نشان دادند.




رئیس جمهور آمریکا دیوانه‌ایی بیش نیست/ انتقال سفارت اسرائیل از تل‌آویو به قدس دهن‌کجی به مسلمانان است

حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: رئیس جمهوری آمریکا فردی دیوانه است اما باید توجه داشت که همه اقدامات او از روی دیوانگی نیست بلکه از جایی دیگر منشا می‌گیرد.

و ی به توطئه‎های مختلف برای شکستن مقاومت در منطقه اشاره و اضافه کرد: روی کار آمدن داعش، جدایی اقلیم کردستان از عراق، استعفای نخست وزیر لبنان و... ازجمله این فتنه‌ها است که بحمدالله همه آن‌ها با شکست مواجه شدند.

امام جمعه شهرکرد بیان داشت: فروش سلاح‌های آمریکایی تنها دلیل برای راه انداختن آتش در منطقه است و تصرف پاره‌ایی از تن اسلام یعنی قدس اشغالی یکی دیگر از این فتنه‌هاست که امروز با آن روبه‌روییم.

نکونام انتقال سفارت اسرائیل از تل‌آویو به قدس را دهن‌کجی به مسلمانان دانست و عنوان داشت: این موضوع را رئیس‌جمهور دیوانه آمریکا اعلام کرد و وظیفه مسلمانان خروش بر علیه آن‌ها است.

ترامپ با انتخاب قدس به عنوان پایتخت اسرائیل به دنبال تفرقه بین مسلمان است


فرزاد محمدی کارشناس مسائل سیاسی شهرستان سامان در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بیان اینکه در چند روز گذشته تصمیم عجیب ترامپ موجب تعجب اکثر کشور های جهانی شده است، اظهار داشت: ترامپ با اعلام اینکه محل سفارت آمریکا قدس است موجب تحولاتی شده است که شاید خود ترامپ هم انتظار آن را نداشت.

عربستان با عادی سازی روابط با اسرائیل در عمل انجام شده قرار گرفته است

محمدی با اشاره بر اینکه در چند سال اخیر شاهد نفوذ فریبکارانه آمریکا در برخی کشور های عربی و اسلامی هستیم که نمونه بارز آنها عربستان سعودی است، بیان داشت: عربستان تلاش های زیادی در راستای عادی سازی روابط با اسرائیل دارد و عملا در عمل انجام شده قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه در وضعیت کنونی که سعودی ها هم پیمان آمریکا و خریدار شماره یک تسلیحات نظامی آمریکا هستند، نمی توانند موضع دقیق و مشخصی بیان کنند، اذعان داشت: در سال های اخیر عربستان سعودی که عملا فریب خورده آمریکا بوده است تلاش کرد که ایران را به عنوان مشکل اسلام و اعراب به کشور های عربی معرفی کند.

عربستان شکست خورده اصلی مواضع جدید ترامپ است


محمدی تصریح کرد: اکنون بسیاری از کشور های اسلامی دریافته اند که باز هم عربستان شکست خورده اصلی مواضع جدید ترامپ است.

وی با اشاره بر اینکه هرگونه جهت گیری عربستان موجب از دست دادن یکی از طرف ها می شود، عنوان کرد: این تصمیم احمقانه ترامپ بهترین خدمت به اسلام و ایران است که نشان دهنده هدف نهایی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس خواهد بود.


ترامپ به دنبال تفرقه در بین مسلمان و تثبیت رژیم اشغالگر قدس است

فرزاد محمدی با اشاره بر اینکه ترامپ احساس تفرقه در بین مسلمان کرد و این زمان را بهترین زمان برای رسیدن به اهداف نهایی و تقویت و تثبیت رژیم اشغالگر قدس دانست و ابراز کرد: عجله ترامپ و مکر او و سیاست مداران غاصب را برملا و اولین نتیجه این حرکت اتحاد ملت های مسلمان بوده است.


صهیونیست در سراشیبی سقوط/ پایان نظام سلطه نزدیک است

خدیجه ربیعی نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با جهانبین نیوز، اظهار کرد: شهر قدس که مسجد الاقصی نخستین قبله مسلمانان را در خود جای داده است، بخش لاینفک فلسطین است.

وی با بیان اینکه تصمیم تحریک‌آمیز و نابخردانه آمریکا مبنی‌بر به رسمیت شناختن شهر قدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل به صلح و ثبات این منطقه کمک نمی‌کند؛ تصریح کرد: این تصمیم پایان ادعای دروغین و هوچی‌گری نظام سلطه در استقرار صلح در منطقه است؛ ادعای دروغینی که گاه افراد ساده‌لوح و بی‌بصیرت داخلی را هم فریب می‌دهد.

ربیعی قدس را یک سرزمین اشغال شده دانست و گفت: این تصمیم باعث تغییر این واقعیت نمی‌شود که قدس یک سرزمین اشغال شده است؛ و باید به صاحبان اصلی آن یعنی فلسطینی‌ها بازگردد.

نماینده مردم بروجن تاکید کرد: فرموده امام راحلمان مبنی‌بر اینکه «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» امروز عیان است و شاهدیم که در دوران پساداعش، آمریکا هر لحظه تلاش می‌کند تا با ایجاد بحران و تنش در منطقه، هم سرپوش بر شکست‌هایش بگذارد و هم تلاش مذبوحانه برای تضمین امنیت پایدار برای اسرائیل نماید و مانع کنش‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی شود.

وی با بیان اینکه فلسطین از نهر تا بحر است، نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد؛ خاطرنشان کرد: اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و بدون شک راه مقاومت و اتحاد یک و نیم میلیارد مسلمانان سراسر جهان با قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت و قدس شریف در پرتوی این ایستادگی‌ها به‌‌زودی آزاد خواهد شد.


اقدامات آمریکا شکست رژیم اسرائیل را سرعت می بخشد/ترامپ احساس ضعف می کند



حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در واکنش به تصمیم اخیر آمریکا علیه قدس شریف، اظهار داشت: منشا این تصیمم ناشی از ضعفی است که ترامپ در درون آمریکا احساس می کند.

ترامپ در آمریکا احساس ضعف می کند

وی اضافه کرد: ترامپ رئیس جمهور آمریکا در معرض استیضاح قرار گرفته به همین خاطر دنبال آن است تا لابی های صهیونیست را با خود همراه کند.

رژیم صهیونیستی متحمل شکست های زیادی شده است

سعادت فر ضمن بیان این که از سوی دیگر رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۶ تا کنون متحمل شکست های زیادی از جمله جنگ ۳۳ روزه تا نابودی داعش شده است، گفت: جریان صهیونیست هم برای حفظ روحیه خود نیاز به اقداماتی داشت.

حجت الاسلام سعادت فر اقدام اخیر برای نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به اشتباه بارزانی در کردستان تشبیه کرد و گفت: این اقدامات در واقع نشانه ضعف آمریکا و رژیم اسرائیل است.

اقدامات آمریکا شکست رژیم اسرائیل را سرعت می بخشد


وی با بیان این که اقدامات اخیر شکست رژیم صهیونیستی را زود هنگام خواهد کرد، افزود: چنین اقداماتی باعث جوشش و خروش بیشتر مردم می شود و اسرائیل ۲۵ سال آینده و حتی زودتر از آن را تجربه نخواهد کرد.

امام جمعه سابق بروجن افزود: کشورهای اسلامی که آزادی خواه هستند و بر مبنای اسلام پیش می روند مخالفت هایی با چنین اقداماتی داشته و خواهند داشت و آن دسته از کشورهایی که حاکمان آنها هم پیمان با آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند از این اقدامات حمایت می کنند که قطعا موجب رسوایی آنها در جهان اسلام خواهد شد.

سعادت فر با اشاره به این که چنین اقداماتی موجب وحدت بیشتر جبهه مسلمان می شود، تصریح کرد: از طرف دیگر مردمی که حتی مسلمان نیستند اما تفکرات ضد صهیونیستی دارند متحدتر خواهند شد.

حجت الاسلام سعادت فر ضمن بیان این که اقدامات رئیس جمهور آمریکا اعتراض های بسیار زیادی در پی داشته است، گفت: موقعیت ترامپ رئیس جمهور آمریکا با چنین اقدامات و تصمیماتی روز به روز ضعیف تر خواهد شد.


اقدام ترامپ در تعیین قدس به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل شروع فتنه پیچیده جدید در منطقه است


حجت الاسلام بهرامی امام جمعه شهر اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه در واکنش به توطئه استکبار برای انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس گفت: امروز رژیم غاصب صهیونیستی بیش از گذشته، نه‌تنها در منطقه بلکه در عرصه بین الملل با انزوا مواجه شده است و طرح انتقال پایتخت این رژیم جعلی، بدون تردید از موضع ضعف و استیصال آنان است.

بهرامی ضمن محکوم کردن این اقدام وقیحانه اظهار داشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، این موضع آمریکا به نفع رژیم غاصب صهیونیستی گرفته شده است و در واقع، نشان از ضعف و استیصال این رژیم کودک کش دارد.

وی با بیان اینکه اقدام ابلهانه رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی فتنه ای بزرگ علیه امت اسلامی و پایمال کردن حقوق مردم مظلوم فلسطین است افزود: امروز آمریکا و همفکران آن، به دنبال تقویت روحیه رژیم صهیونیستی هستند، به همین جهت با طرح تعویض پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف به دنبال روحیه بخشی به این رژیم غاصب هستند.

امام جمعه شهر اردل با بیان اینکه اقدام امروز آمریکا، ناشی از ضعف و سرسپردگی برخی از کشورهای عربی منطقه است، ادامه داد: فتنه امروز آمریکایی‌صهیونیستی، فقط با وحدت امت اسلام و اقدامات یکپارچه دول اسلامی خنثی می شود، در غیر این‌صورت، این موضع‌گیری آمریکا و اقدامات نابخردانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی، انتفاضه دیگری را رقم خواهد زد.

حجت الاسلام بهرامی بیان داشت: ان‌شاءالله با این اقدام و فتنه آمریکایی‌صهیونیستی شاهد از بین رفتن این رژیم جعلی باشیم و این سرنگونی با عملیاتی ساختن این طرح، بدون تردید آغاز خواهد شد.

امام جمعه شهر اردل گفت: مردم مومن و انقلابی شهرستان اردل دیروز ۱۷ آذر ماه بعد از نماز جمعه همگام با مردم سراسر ایران در راهپیمایی ضدآمریکایی_صهیونیستی حضور پیدا کردند و با محکوم ساختن تصمیم به رسمیت شناختن قدس اشتغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، هم صدا با آحاد مردم ولایتمدار ایران اسلامی، فریاد مرگ برآمریکا – مرگ بر اسرائیل سر دادند.


دومینوی نابودی اسرائیل آغاز شده /ادبیات ترامپ خوی ددمنشانه آمریکا را به همگان ثابت می‌کند


حجت الاسلام سید محمد امینی امام جمعه نقنه در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: جابجایی پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام آن توسط رئیس جمهور آمریکا سبب خیری شد تا توجه‌ها به فلسطین جلب شود و درواقع مصداق این ضرب‌المثل است که "عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد".

وی با بیان اینکه استکبار جهانی سر و صدای زیادی به راه انداخت تا توجه‌ها از فلسطین منحرف شود و به این ترتیب در این کشور اشغالی هر جنایتی که می‌خواهند انجام دهند افزود: امروز به دست خودشان مسئله‌ایی مطرح شد که دوباره فلسطین کانون توجهات دنیا قرار بگیرد.

امینی بیان داشت: این موضوع یک مطلب را برای عامه مردم دنیا روشن کرد و آن این است که ادبیات رئیس جمهور آمریکا ماهیت دولتمردان این کشور را برای مردم آشکار می‌سازد، به این ترتیب دیگر این کشور نمی‌تواند نیت خود را درقالب ادب مخفی سازد از همین رو مردم دنیا فریب‌شان را نخواهند خورد.

امام جمعه نقنه افزود: روسای کشورهای استکباری علی رغم اینکه با نظرات رئیس جمهور آمریکا موافق هستند اما جرات ندارند جلو ملت‌ها علنی این موضوع را اعلام کنند، کشورهای اروپایی که با انتقال پایتخت از تل آویو به قدس مخالفت کردند، قلبا با این مسئله موافق هستند اما علنا این را اعلام نمی‌کنند.

وی ادامه داد: مسئله‌ایی را که رجال سیاسی دنیا از طرح آن ابا دارند را رئیس جمهور بی‌ادب آمریکا اعلام می‌کند و این نوع ادبیات رئیس جمهور آمریکا دست ما را برای تبیین چهره واقعی آمریکا باز می‌کند و بطن و خوی ددمنشانه آمریکا را با این ادبیات رئیس جمهور آمریکا می‌توان به همگان اثبات کرد.

امینی تاکید کرد: روند نابودی اسائیل دومینویی است که آغاز شده و تشکیل داعش و تحولات منطقه برای این بوده که کشورهای منطقه مشغول باشند و از اسرائیل غافل شوند اما باید گفت این اقدامات تنها به نابودی اسرائیل منجر می‌شود.


انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۲:۴۵

29 Dec 2019