۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۳۱۵۹۹
رئيس هيات تير اندازي با کمان استان:

3کماندار چهارمحالي عازم رقابت هاي جهاني مي شوند

رئیس هیات تیر اندازی با کمان چهار محال و بختیاری : با دعوتنامه فدراسيون تير اندازي با کمان کشورمان، برنا کريمي، محمد حسين قوامي و دانيال حيدرزاده براي حضور در رقابت هاي جهاني عازم اردوي تيم ملي شدند.
3کماندار چهارمحالي عازم رقابت هاي جهاني مي شوند
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ احمد رئيسي رئيس هيات تيراندازي با کمان چهار محال و بختياري با اشاره به اعلام اسامي کمانداران دعوت شده به اردوي آمادگي تيم هاي ملي داخل سالن توسط فدراسيون گفت: دعوت شدگان براي اعزام به مسابقات جهاني مراکش و مسابقات تيراندازي با کمان در ريکرو نوجوانان در بخش دختران و پسران انتخاب شده اند.

وي افزود: فدراسيون تيراندازي با کمان اسامي کمانداران دعوت شده به اردو براي اعزام به مسابقات جهاني مرحله يک در کشور مراکش را اعلام کرد که در اين ليست نام ۳ورزشکار چهارمحالي به چشم مي آيد.

رئيسي اضافه کرد: برنا کريمي و محمد حسين قوامي در ريکرو جوانان و نوجوانان و دانيال حيدرزاده در کامپوند جوانان و نوجوانان از امروز تمرينات خود را در اردوي تيم ملي و با حضور ۲۷ورزشکار در رده هاي سني مختلف آغاز مي کنند.

رئيس هيات تيراندازي با کمان استان در ادامه گفت: اين نفرات از امروز به مدت ۱۵ روز در جزيره قشم به تمرين مي پردازند و ۴ آذرماه نيز براي حضور در رقابت هاي جهاني عازم مراکش خواهند شد.

اين کمانداران را پارک ميوک وون به عنوان سرمربي و محمد علي کريمي و بهزاد پاکزاد و راحله خيرالله زاده و آرزو حيدري به عنوان مربي همراهي مي کنند.

گفتني است مهرداد نادري مربيگري بازيکنان استان را بر عهده دارد.


انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۵:۳۲

29 Dec 2019