۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۳۴۸۳۹
معاون اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری:

ستون انقلاب اسلامی ایران وجود رهبري ديني و امتی گوش به فرمان ولايت است

معاونت اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری دلايل اين قدرت نمايي و قدرتمندي ايران را وجود رهبري ديني و امت گوش به فرمان ولایتدانست و گفت: اگر امروز رهبري مي فرمايند آمريکا هيچ غلطي نمي تواند بکند چون امت پاي رکاب ولايت در صحنه است.
ستون انقلاب اسلامی ایران وجود رهبري ديني و امتی  گوش به فرمان ولايت است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛ حجت الاسلام محمدي معاون اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختياري ضمن تسليت به مناسبت ارتحال حضرت امام خميني (ره) و شهداي قيام 15 خرداد به بیان اهمیت جايگاه ولايت فقيه در جامعه اسلامي پرداخت و گفت: ولي فقيه در جامعه اسلامي در غياب امام عصر (عج) حکم حکومتي دارد و براساس مديريت و فقاهت و درايت و تيز بيني خود جامعه را از لغزش ها و انحرافات باز مي دارد و اداره مي کند امروزه اگر شما مي بينيد با ايران اسلامي ابرقدرت ها و بعضي از کشورهاي حوزه خليج فارس مانند عربستان دشمني دارند به دلیل اینست که قدرت ايران اسلامي افزايش پيدا کرده و احساس خطر آنها زيادتر شده.

وي گفت: دهه اول انقلاب دهه تثبيت انقلاب بود که امام راحل عظيم الشان بدرستي آن راتثبيت کرد وچه خون هايي که براي آن ريخته نشد.

محمدي افزود: شهيد علم الهدي مي فرمايند؛ "ما عاقلانه فکر مي کنيم و عاشقانه عمل مي کنيم" و امروزه جمهوري اسلامي در چه جايگاهي قرار دارد در دنيا تا آنجائيکه خودشان اذهان مي کنند که يکي از تاثيرگذارترين دولت ها و حکومت ها در منطقه حکومت جمهوري اسلامي است.

معاونت اداره کل اوقاف استان بيان داشت: امروز اگر شما مي بيند مي آيند در خاورميانه و شمشير بدست مي گیرند و رقص شمشير را بازي مي کنند اين ها از ترس شجره طيبه نظام جمهوري اسلامي و از ترس مردم ايران است که قدرتمند شده است و به تعبير امام خامنه اي که مي فرمايند: "اين جفتک اندازي که آمريکا و دشمنان ايران دارند نشانه از قدرت آنها نيست بلکه نشانه از ترس از ايران است".

محمدي، دلايل اين قدرت نمايي و قدرتمندي ايران را وجود رهبري ديني و امت پاي رکباب دانست و گفت: اگر امروز رهبري مي فرمايند آمريکا هيچ غلطي نمي تواند بکند چون امت پاي رکاب ولايت در صحنه است.

وي در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب ديروز در بياناتشان در حرم امام خميني (ره) فرمودند؛ "تکرار کنيد اين مباني امام را چون اگر تکرار نکنيم دنبال تعريف هستند" من امروز مي خواهم مباني امام را دوباره تکرار کنم تا ديگر يک عده آنها را تعريف نکنند.

معاون اداره کل اوقاف استان گفت: علت ديگر مخالفت دشمن با ما آن است که نظام ما نظام جمهوري اسلامي است و بر اصل توحيد شکل گرفته و در اصل توحيد هم نقش ولايت مطلقه فقيه بيان شده است که امام امت فرمودند؛ "بر اساس همين اصل است که بيعت با امام امت بيعت با رسولله است" هر کس امروز با آرمان هاي امام امت بيعت کند «که انهو» با پيغمبر اکرم (ص) بيعت کرده چون اين انقلاب نشعت گرفته از پيامبر (ص) است.

وي گفت: براساس همين اصل توحيد است که دشمن از تحريم ها و دشمني ها عاجز و ناتوان است.

محمدی بيان داشت: دشمنان اسلام و ايران بر اين باورند که يکي از خصوصياتي که رهبر کنوني ايران دارد مثل همان رهبر اول است و سه ويژگي دارد، اولاً راننده خوبي است و هرگاه قطار انقلاب بخواهد از ريل خارج شود با مهارت تمام اين قطار انقلاب را به ريل باز مي گرداند، دوم اينکه مدير زيرکي است و تمام جريانات در مملکت را مديريت مي کند و اجازه نمي دهد کسي از دايره نظام به اين راحتي خارج شود و سومين ويژگي اين دو رهبر ايران، تحليلگر و پيشگوي خوبي است به گونه اي که دشمنان اعتراف مي کنند که ما در اتاق فکر خود چندين دهه براي سرنگوني نظام اسلامي نقشه مي کشيم و يک فتنه اي را ايجاد مي کنيم ولي نمي دانيم اين رهبر ايران چگونه اين نقشه ها را متوجه مي شود و نقشه ما را نقش برآب مي کند.

وي اشاره داشت: يکي ديگر از تحليلگران آمريکايي وقتي که خبرنگاران از آن سوال مي کنند که نظر شما درباره آينده ايران چيست مي گويد: بايد اعتراف بکنم که نام ايران در سال هاي آينده نه با نام امام خميني بلکه به نام خامنه اي شناخته مي شود.

محمدي تصريح کرد: ما اين نظريه را قبول نداريم بلکه امام خميني (ره) و امام خامنه (مدظله العالي) هر دو نظام را با هم پيش بردند.

مراسم سالگرد ارتحال امام خميني (ره) و قيام 15 خرداد همزمان در مصلي اولي الامر شهر لردگان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولين، امام جمعه، فرماندار، خانواده معظم شهدا جانبازان و ايثارگران همراه با جزه خواني قرآن و مداحي مداهان اهل بيت بر گزار گرديد.

انتهاي پیام1026ج /630ل
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۹:۴۳

7 Jan 2020