۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۱۹۶۲۹
امام جمعه لردگان؛

اربعين امسال يک مبارزه و جهاد در مقابل استکبار جهاني بود/ خانواده ها مواظب خطرات ماهواره باشند

امام جمعه لردگان گفت: حرکت مردم در اربعين حسيني نشان از وحدت، انسجام و يک حرکت بي سابقه در دنياي بشريت بود و اين حرکت عظيم معناي اسلام و ولايت را به دنيا فهماند.
اربعين امسال يک مبارزه و جهاد در مقابل استکبار جهاني بود/ خانواده ها مواظب خطرات ماهواره باشند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان، حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان، در خطبه های نماز جمعه با اشاره به حضوربيش از  20 ميليون شيعه در اربعين حسيني خاطرنشان کرد: اين حضور و راهپيمايي عظيم که بي‌سابقه بود، توجه جهانيان را به خودش جلب کرد.

حجت الاسلام انصاري افزود: اين حرکت نشانه لبيک به « هَلْ مِنْ ناصِر» امام حسين(ع) است، و نشانه ي عظمت اسلام، جاودانگي و مرام  حسيني است و نشانه شهادت، شهامت، عاطفه، حريت، غيرت، پايداري و انسانيت و علاقه به مکتب اهل بيت (ع) است.

خطيب نماز جمعه لردگان در خصوص فتنه 88 گفت: قدرت و پيروزي ما در سايه وحدت است و کساني که در فتنه 88  اهداف شوم در سر خود مي پرواندند، با همين قدرت وحدت و رهنمودهاي مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه (مدظله العالي ) و همين مردم ولايتي بود که سرکوب و از هم پاشيده شد.

انصاري در بخش ديگر سخنان خود گفت: تمام گروه هاي تکفيري و داعشي که عليه شيعيان مبارزه مي کنند همان جاهلين و خوارج نهروان هستند که  اهداف يزد و يزيديان را در پيش مي برند.

خانواده ها مواظب خطرات ماهواره باشند

انصاري، نماينده ولي فقيه در شهرلردگان بيان داشت: استفاده از ماهواره خطرات و آسيب هاي زيادي را به همراه دارد لذا خانواده ها بايد مواظب آسيب هاي ناشي از آن باشند.

وي افزود: دشمنان به شدت به دنبال تضعيف ارزش هاي الهي و انساني در بين مردم و بخصوص جوانان و از هم پاشيدن کانون هاي گرم و صميمي خانواده ها و دور شدن همه ي ارزش هاي الهي و انساني در زمره اهداف شوم ماهواره و عوامل آن است .

انصاري به قرائت زيارت حضرت رسول(ص) اشاره داشت و گفت: مراسم قرائت زيارت ازبعيد پيامبر(ص) در شهر لردگان روز يک شنبه ساعت 10  صبح در محل مصلي لردگان به همراه عزاداري برگزار مي شود.
پايان خبر1020ج/ 630 ل
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۴:۱۳

28 Dec 2019