۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
کد مطلب : ۲۹۰۴۲
خطيب نماز جمعه لردگان؛

رمضان ماه آمورزش گناهان است

امام جمعه لردگان گفت: ماه مبارک رمضان ماه آمورزش گناهان بخصوص در اين ايام ليالي قدر است.
رمضان ماه آمورزش گناهان است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛  حجت السلام انصاري امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: اگر مخلصانه درب خانه خدا را بزنيد و طلب آمورزش گناه کنيم حتما خداوند می بخشيد.
 
وي افزود: در اين ماه اگر کسي حقي به گردن شما دارد از او طلب بخشش کنيد و حساب خودمان را درست کنيم قبل از آنکه به حساب ما برسند.
 
انصاري در خطبه دوم  ضمن تسليت شهادت حضرت علي (ع) گفت: درباره فضائل علي (ع) سخن گفتن سخت است، هر چه درباره اين امام همام بگوييم کم گفته ايم.

وي به روز جهاني قدس اشاره و گفت: امام راحل در خصوص روز قدس فرمودند: " اگر تمام مسلمانان هر کدام يک سطل آب بريزند بر سر اسرائيل آن را آب خواهد برد."
 
وي در خصوص اهميت شرکت در راهپيمايي روز قدس باز به سخن حضرت امام (ره) اشاره کرد و گفت: امام (ره ) فرمودند:" روز جهاني قدس روز اسلام است پس همه ما موظف به دفاع از اسلام هستيم ."
 
انصاري به هفته قوه قضائيه اشاره کرد و گفت: بهشتي يک ملت بود اين سخن امام راحل است دشمن بزرگاني از اين انقلاب را گرفت و شهيد کرد که خود براي اسلام يک نعمت الهي بودند.
 
ايشان به سخنان مقام معظم رهبري اشاراتي داشتند که با دولتمردان و دانشگاهيان و شعرا داشته اند و گفت: شاعران بايستي جنايات دشمنان و امريکا را در مداحي هاي خود رسوا کنند و هنر مندانه بر ملا سازند و ظلم و جناياتهايشان را را براي همه مردم دنيا آگاه سازند .

انتهاي پيام1022ج /630 ل
 
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۱:۰۰

6 Jan 2020