۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۲۳۰۰۲
امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه

اصولگرايي مختص يک جناح خاص نيست از ولايت و آرمان هاي انقلاب نشأت مي گيرد

امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه افزود: اصولگرايي مختص يک گروه و جناح خاص نيست بلکه يک جريان است که از ولايت و آرمان هاي انقلاب نشأت مي گيرد.
اصولگرايي مختص يک جناح خاص نيست از ولايت و آرمان هاي انقلاب نشأت مي گيرد
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه موقت کوهرنگ، در خطبه هاي نماز جمعه این هفته کوهرنگ، با سفارش همگان به رعايت تقواي الهي، به تشريح وظايف منتظران واقعي در زمان غيبت امام زمان(عج) پرداخت و اظهار داشت: مهم ترين وظيفه منتظران واقعي امام زمان(عج) انجام واجبات و ترک محرمات است که اين همان تقواي الهي است.

حجت الاسلام صادق اسلامي، با اشاره به اين که بهترين واجب الهي، اقامه نماز است، توجه به اقامه نماز اول وقت و به صورت جماعت را ضروري خواند و گفت: به يقين اگر نماز انسان مورد قبول درگاه الهي قرار گيرد، ساير اعمال نيز پذيرفته مي شود.

امام جمعه موقت کوهرنگ با تأکيد بر اين که قبولي اعمال در گرو نماز صحيح است، تصريح کرد: خوشبختانه از سال گذشته با همت نماينده ولي فقيه در استان اقدامات خوبي در جهت ساخت و تکميل مساجد روستايي خصوصا در شهرستان کوهرنگ صورت گرفته که قابل تقدير است اما يادمان نرود اگر از مسجد درست استفاده نشود، فرداي قيامت از ما شکايت خواهد کرد و بايد پاسخگوي آن باشيم.

اين مقام مسؤول همچنين به در پيش بودن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و با تبريک پيشاپيش اين ماه نوراني، بر ضرورت بهره مندي از روزهاي پاياني ماه شعبان تأکيد کرد و افزود: بياييد از روزهاي پاياني ماه شعبان براي آماده کردن نفس خود و مهيا شدن براي ورود به ماه مهماني خداوند متعال بهره مند شويم و از فرصت هاي آن نهايت بهره کافي را ببريم.

حجت الاسلام اسلامي در ادامه به سفر رييس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه کشور در هفته پيش به اين استان و گردهمايي اصولگرايان اشاره کرد و افزود: اصولگرايي مختص يک گروه و جناح خاص نيست بلکه يک جريان است که از ولايت و آرمان هاي انقلاب نشأت مي گيرد.
 
 
انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۳۰:۴۱

12 Feb 2020